וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר נוסבאום: "בין 6 ל-8 שחקנים שלנו יגיעו לליגת העל בעונה הבאה"

מאמן בית"ר תל אביב בת ים סיכם את המסע המרשים בגביע בראיון ל-103FM: "פנדלים זה דבר אכזרי, התאכזבתי שככה נגמרה העונה"

עמיר נוסבאום מאמן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
מאוכזב. נוסבאום/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים אמנם הודחה בחצי גמר הגביע אמש (רביעי) עם הפסד להפועל תל אביב בדו קרב פנדלים, אבל השאירה הרבה טעם של עוד, עם המון צעירים מוכשרים שיכולים לככב בליגת העל בעתיד.

ביום שאחרי סיום העונה של קבוצת הבת של מכבי תל אביב, התראיין המאמן עמיר נוסבאום ל-103FM וסיכם. "היו לי דקות קשות אחרי המשחק ואפילו התפרקות קטנה", גילה נוסבאום כיצד הרגיש אחרי ההפסד בחצי גמר גביע המדינה. "התאכזבתי מאוד, כי אני מאוד גאה בשחקנים ובהופעה שהם נתנו, אם היינו עולים לגמר גביע המדינה אף אחד לא היה אומר שגנבנו את הניצחון. נתנו הופעה מכובדת, והגיע לנו לעלות לגמר".

"כל השחקנים התפרקו אחרי המשחק, הם נתנו פייט אדיר. חיבקתי אותם חיבוק גדול. זה קורה, זה חלק מהספורט ואין מה לעשות. פנדלים זה דבר אכזרי", אמר נוסבאום והתייחס ליניב מזרחי, אחד השחקנים הבולטים בקבוצה שהחמיץ את הפנדל שלו. "הוא הבועט הכי טוב שלנו בפנדלים, והוא החטיא. בסופו של דבר אתה מגיע לנקודה הזאת במשחק, עם התרגשות, אדרנלין ומתח. זה משהו שאי אפשר לתרגל בזמן אימון, כשנמצאים בדופק נמוך".

"זאת הייתה עונה לא רגילה, היה קשה להתאמן בתנאים של הקורונה, עכשיו פרצה מלחמה מה שהפך את העונה הנוכחית למסויטת, ולהחזיק את השחקנים ברמה המנטלית לאורך השנה האחרונה היה עניין יוצא מגדר הרגיל", שיתף נוסבאום על העונה האחרונה. "הגביע בהחלט נתן לנו פוש ודרייב להמשיך, להילחם ולהתאמן בצורה הכי טובה, עד הדקה האחרונה".

בשבוע הבא תשחק בית"ר תל אביב בת ים את המשחק האחרון שלה בעונה הנוכחית של הליגה הלאומית, ולאחר מכן צפוי נוסבאום לעבור לתפקידו החדש בתור מאמן קבוצת עירוני קריית שמונה בליגת העל. "כשתסתיים הליגה, אוכל להתפנות לשנה הבאה", הוא סיפר ושיתף על המעבר המתוכנן שלו לצפון הארץ. "יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי, אני לא יכול להיות על הכביש כל היום, אני צריך להיות מרוכז בעבודה ולתת את כל כולי".

בעוד נוסבאום עומד לקראת תפקידו החדש בקבוצה בליגת העל, הוא צפה כי גם חלק משחקני בית"ר תל אביב בת ים ככל הנראה יימצאו את עצמם בעונה הבאה משחקים בעבור קבוצות בליגת העל. "אני מעריך שבין 6 ל-8 שחקנים מהקבוצה יפגשו את ליגת העל בשנה הבאה", הוא אמר והתייחס ליכולותיו של מזרחי. "הוא גולר, הוא יודע להבקיע שערים. הוא חלוץ שבהחלט צריך להתאים לסגנון מסוים של משחק, ולכן צריך לחשוב לאיזו קבוצה הוא רוצה וצריך לעבור, אבל אין ספק שהוא יוכל להבקיע את הגולים שלו בכל ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully