וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפת "ניו יורק טיימס": פיפ"א הייתה מעורבת בהקמת הסופר ליג

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 16:07

הפתעה: מאחורי המהלך שהרתיח את אופ"א עמד ארגון הגג של הכדורגל העולמי. כשהיוזמה קרסה, הקבוצות הופתעו מההתקפלות של אינפטינו

ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. AP
התקפל כשראה את התגובות הקשות בציבור. אינפטינו/AP

"ניו יורק טיימס" חושף: אחד הארגונים שתמך וסייע בהקמת הסופר ליג הוא לא אחר מאשר פיפ"א - שפעל מאחורי הגב של אופ"א. בעיתון הנחשב דווח היום (חמישי) כי נציגי הקבוצות שיזמו את הליגה הסגורה היו במשא ומתן ישיר עם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, וקיבלו ממנו את הרושם שיתמוך ויקדם את הקמת הליגה, גם אם ישלם מחיר תדמיתי ויסתכסך עם אנשי אופ"א.

לפי הדיווח, אינפנטינו היה מודע לתוכנית להקת הסופר ליג הרבה לפני כולם והעביר מסרים ברורים לפיהם ארגון הגג של הכדורגל העולמי יתמוך ביוזמה. נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס אף טען כי אינפטינו לא רק תמך ודחף להקמת הסופר ליג, אלא גם היה המוח מאחורי התוכנית ומי שיזם אותה מלכתחילה.

כזכור, היוזמה קרסה מהר מאוד בעקבות תגובות נזעמות של מיליוני אוהדים וחובבי כדורגל ברחבי העולם. לפי הדיווח, אינפנטינו ופיפ"א נסוגו מההתחייבות שלכם לתמוך ביוזמה ברגע שראו את התגובות בציבור למהלך.

לפי "ניו יורק טיימס", ההתקפלות המהירה של אינפטינו הפתיעה את ראשי הקבוצות שהכריזו על השתתפותן בליגה, שהיו משוכנעים שהוא עומד מאחוריהן.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully