וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתה ברשת? שון וייסמן על חדשות 12: "מתנהגים כמו אויבי המדינה"

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 15:51

חלוץ ויאדוליד תקף את חדשות 12 במילים קשות וספג תגובה: "דם עיתונאים יהיה גם על ידך שלך אם חלילה וחס יקרה משהו"

ציוץ של שון וייסמן. מתוך טוויטר, צילום מסך
ציוץ של שון וייסמן/צילום מסך, מתוך טוויטר

חלוץ ריאל ויאדוליד, שון וייסמן, טוען שעיתונאים מערוץ 12 "מתנהגים כמו אויבים של המדינה". קבוצתו של וייסמן תרד לליגת המשנה בספרד אם לא תנצח את אתלטיקו מדריד ביום שבת במחזור הסיום בספרד, אבל וייסמן עסוק גם במתרחש בישראל והפעם צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד רינה מצליח וחבריה לערוץ.

אתמול העיתונאי רז שכניק צייץ תמונה של מצליח וציטוט שלה מהתכנית של עודד בן עמי בערוץ 12: "במסדרונות השלטון התאמצו לזהות את התקשורת כאויב. ואויב - אתה מחסל". וייסמן לא נשאר חייב והבוקר צייץ (הטעויות במקור): "צודקת הם באמת מתנהגים כמו אויבים של המדינה היא וכמעט כל חברייה לערוץ!!".

בתגובה לציוץ של וייסמן, הגיב אחד האנשים: "ואו, הלכת קצת רחוק מדי, אתה לא חושב? בניגוד לכל העדר המוסת, ממך מצופה מידה מסוימת של אחריות. תדע שדם עיתונאים יהיה גם על ידך שלך אם חלילה וחס יקרה משהו. דעה שונה היא לא אויב".

מאז שהחלה ההסלמה במצב הביטחוני בישראל, וייסמן מרבה לשתף סרטוני הסברה על המצב במדינה מנקודת מבט של אזרחי ישראל ועל המציאות הקשה בצל הפצצות בלתי פוסקות מרצועת עזה. הפעם הוא החליט לא להביע תמיכה בעמדת ישראל, אלא לתקוף עיתונאים ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully