וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת ראשון לציון להעביר את גמר הגביע לעונה הבאה נדחתה: "נשקול את צעדינו"

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 16:29

האיגוד החליט להשאיר את הגמר במועדו הנוכחי, 27 במאי, או להעבירו למועד אחר עד ה-15 ביוני. הכתומים ינסו להחזיר את הזרים

גביע המדינה בכדורסל. קובי אליהו
גביע המדינה בכדורסל/קובי אליהו

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה לדחות היום (חמישי) את בקשתה של מכבי ראשון לציון שלא לקיים את גמר גביע המדינה העונה. ההנהלה החליטה שהגמר יתקיים במועד שנקבע, ה-27 במאי, אלא אם תתקבל החלטה משותפת המקובלת על שתי הקבוצות, אך תאריך שלא יאוחר מה-15 ביוני, מועד סיום העונה.

ממכבי ראשון לציון נמסר בתגובה: "בשעה האחרונה עודכנו באמצעי התקשורת השונים על כך שהנהלת איגוד הכדורסל החליטה היום לדחות את בקשתנו לדחייה של משחק גמר גביע המדינה. עם קבלת הודעה מסודרת מפיקוד העורף על הפסקת אש, המועדון יפנה לשחקנים הזרים שבחרו לעזוב את הארץ עקב המצב הבטחוני, בבקשה לשוב לשחק. בהתאם להחלטתם, נשקול את צעדינו במעמד מכובד זה".

בנוסף, הנהלת האיגוד החליטה שהליגה הלאומית לגברים תסתיים על המגרש. במידה ויתאפשר בהתאם למצב הביטחוני, הבית התחתון יתחדש ב-26 בחודש ומשחקי רבע הגמר בהן מעורבות אליצור אשקלון ומכבי אשדוד ב-30 בחודש. סדרות חצי הגמר יתקיימו בשיטת הטוב מ5 משחקים ובכל מקרה העונה תסתיים עד 15 ביוני ובמידה וסדרות חצי הגמר יסתיימו לפני מועד זה, יתקיים משחק הגמר בין שתיהן קבוצות שכבר יבטיחו עלייה לליגת העל.

כל הליגות במדינת ישראל יחודשו חמישה ימים אחרי שפיקוד העורף יכריז על חזרה לשגרה מלאה. פרט לליגות הבכירות לנוער ונערים, שיסתיימו עד 20 ביוני, ניתן יהיה להמשיך לשחק גם בחודש יולי לפי הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully