וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: משחק הידידות מול מונטנגרו הועבר לפודגוריצה

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 13:02

שחקניו של וילי רוטנשטיינר אמורים היו לארח בחיפה, אך ההתמודדות שתיערך ב-5 ביוני הוזזה בשל המצב הבטחוני. ארבעה ימים לאחר מכן תתארח ישראל בפורטוגל

נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הנבחרת נאלצת לנדוד/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תקיים משחק ידידות נגד מונטנגרו בפודגוריצה ב-5 ביוני. יומיים אחרי שההתאחדות לכדורגל הודיעה שהמשחק שהיה אמור להתקיים בחיפה בוטל בגלל המצב הביטחוני בישראל, הגיעה היום הודעה שהמשחק יתקיים בתאריך שתוכנן, בבירת מונטנגרו.

ארבעה ימים אחרי המשחק במונטנגרו, וילי רוטנשטיינר ושחקניו יתארחו אצל פורטוגל למשחק ידידות נוסף, שמבחינת המארחת יהיה ההכנה האחרונה לפני יורו 2020. פורטוגל תשחק ב"בית המוות" של הטורניר, ובו תפגוש את צרפת, גרמניה והונגריה.

נבחרת מונטנגרו הצטרפה לפיפ"א ב-2007, אחרי שלפני כן ומאז פירוק יוגוסלביה - הייתה לה נבחרת משותפת עם סרביה. זו אחת הסיבות בגללן המשחק בפודגוריצה יהיה הראשון בינה לבין ישראל. בסגל של המאמן מיודראג ראדולוביץ' צפוי להופיע חלוץ בני יהודה, פאטוס בצ'יראי וייתכן שגם מרקו ינקוביץ' מבית"ר ירושלים יוזמן.

מוקדם יותר השבוע התראיין רוטנשטיינר באוסטריה וסיפר על המצב הקשה בישראל: "עד עכשיו הסביבה בה אני גר לא נפגעה, אבל אדם נהרג בדירה לא רחוק ממשרדי ההתאחדות לכדורגל. זה המצב הכי גרוע מאז שהגעתי. ישראל הביסה את הקורונה, הייתה אופוריה, במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד היו כמעט 30 אלף איש. האווירה הייתה נהדרת, כולם חיכו לזה הרבה זמן ואז הגיע המשבר הזה. זה נורא. אני רוצה רק דבר אחד: שלום!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully