וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ שרד את "חצי הגמר", באנגליה מחמיאים: "נראית כמו ליברפול הישנה והטובה"

המרסיסיידרס הביסו את ברנלי 0:3 ועשו צעד ענק אל עבר הבטחת מקום בטופ 4 לפני מחזור הסיום. בממלכה פרגנו לנאט פיליפס: "היה עוצר גם אוטובוס קומותיים"

תקציר: ברנלי - ליברפול 3:0/ספורט 1

עונה קשה מאוד עברה על ליברפול, אבל בסופו של דבר גורלה ברגליה: ניצחון במחזור הסיום על קריסטל פאלאס ביום ראשון יעניק לה כרטיס לליגת האלופות, גם הפסד או תיקו עשוי להספיק אם לסטר לא תעשה את המוטל עליה מול טוטנהאם במשחק המקביל.

"זה היה כמו חצי-גמר, היינו חייבים לנצח ועשינו זאת", אמר יורגן קלופ המאושר לאחר ה-0:3 על ברנלי. "שום דבר עוד לא הוכרע, אבל שיפרנו את המצב שלנו ועלינו לגמר. זה הגיע לנו, כי סיפקנו משחק מצוין. כעת צריך לוודא שנתאושש במהרה, יש לנו סגל קצר מאוד עם הרבה פציעות, נצטרך לעטוף את כולם בצמר גפן. אני כבר לא יכול לחכות ל-10,000 אוהדים באנפילד".

שחקן העבר ג'יימי רדנאפ החמיא ואמר: "זו תוצאה נהדרת, ליברפול היתה צריכה לסבול בתקופה האחרונה, אבל עכשיו הטופ 4 בידיים שלה וזה ענק. לאט לאט, היא מתחילה להיראות כמו ליברפול הישנה והטובה".

נאט פיליפס הצעיר נבחר לאיש המשחק, בין היתר בזכות השער שכבש. "כם אם אוטובוס קומותיים היה מגיע לרחבה, נאט היה נוגח אותו החוצה", אמר ג'יימי קראגר. "אני מעריץ גדול שלו מאז שהוא עלה לקבוצה הבוגרת. אם ליברפול בסופו של דבר תצליח להשיג כרטיס לליגת האלופות, הוא יהיה אחת הסיבות העיקריות לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully