וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "צריך בקיץ להביא שחקנים שראויים ללבוש את המדים של בית"ר"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 22:08

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוכזב מהתבוסה הביתית בסיום העונה להפועל חדרה: "אם חיילי צה"ל היו שומרים כמונו, המצב היה רע"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

המסך ירד הערב (רביעי) על אחת העונות המאכזבות ביותר של בית"ר ירושלים בשנים האחרונות. הקבוצה של יוסי מזרחי הובסה 3:0 בביתה על ידי הפועל חדרה במחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון ותקווה לבנות בקיץ הקרוב קבוצה שבראש ובראשונה תציג מחוייבות. אקס בית"ר טל כחילה כבש את הראשון לזכות האורחת, גלעד אברמוב הכפיל בדקה ה-65 ולירן רוטמן שמושאל מהירושלמים הוסיף את השלישי. בית"ר, שעד המשחק הזה החזיקה ברצף של חמישה ניצחונות על חדרה, מובסת מול הקבוצה של מנחם קורצקי.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. דני מרון
בטן מלאה על התנהלות חלק מהשחקנים. יוסי מזרחי/דני מרון

מאמן בית"ר יוסי מזרחי אמר בסיום: "בשביל שאני אגיד מה לא עבד עבור הקבוצה העונה צריך שלוש שעות. אני באתי להציל את הקבוצה שלא תרד ליגה ועשינו את זה מזמן. המשחק הזה היה לפרוטוקול. אני חושב שאם חיילי צה"ל היו שומרים עלינו כמו שאנחנו שמרנו היום מצבינו במדינה היה רע מאוד. אמרתי לחוגג שצריך שינויים מהותיים מאוד בקבוצה. צריך להביא שחקנים שראויים ללבוש את המדים של בית"ר. זה לא הזמן לנתח את מצב הקבוצה כעת. אני לא רוצה להעליב אף אחד ברגע זה".

אביאל זרגרי: "זו הייתה עונה קצת מאכזבת ואנחנו מקווים להשתפר לקראת העונה הבאה ולהתקדם קדימה. יש המון סיבות למה נראינו כמו שנראינו. כמובן שאנחנו השחקנים לוקחים אחריות מלאה, אני מקווה שנפיק לקחים לעונה הבאה ומקווה שנמשיך קדימה".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. דני מרון
סיום עונה מדהים. קורצקי/דני מרון

בצד השני, חדרה עם 34 מתוך 38 תחת קורצקי וכאמור, קוטעת חמישה הפסדים רצופים מול בית"ר, כשמאזן השערים עד למשחק הערב עמד על 1:17 לזכות הירושלמים, כולל 0:4 העונה.

המאמן מנחם קורצקי: "אני חושב שהשחקנים שלנו סיפקו לא רק תוצאות לאורך התקופה האחרונה, אלא גם יכולת טובה. בסוף זה השתלם להם גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית". על המהפך ביכולת של קבוצתו: "אני לא יכול להצביע על נקודה אחת. צירפנו שחקנים טובים שעזרו לנו, אלה שהיו פה קודם התאפסו על עצמם, ועם כמה שינויים טקטיים עשינו את השינוי". על הקאמבק שלו: "לאחר תקופה לא קלה עם בעיות בריאותיות רציתי לחזור, ואני שמח שהוכתי שאני ראוי. תמיד יש מה ללמוד ואיך להשתדרג. נקווה לחזור טובים יותר בעונה הבאה". על העונה הבאה: "תני לנו לחגוג את סיום העונה הזאת וננסה לבנות קבוצה חזקה לעונה הבאה".

לירן רוטמן, המושאל מבית"ר לחדרה: "תמיד כיף לכבוש, אני מכבד מאוד את בית"ר ירושלים ששם קיבלתי את הבמה, בהחלט אני אחזור מעונת ההשאלה בחדרה הרבה יותר רעב ממה שהייתי כשעזבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully