וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון יוצא דופן: אנסו פרס עמד בשער, ריבר פלייט השיגה 1:2 על סנטה פה

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 15:09

בשל 20 נדבקי קורונה, רשמה קבוצה של גז'ארדו 12 שחקנים בלבד בליברטדורס - אף אחד מהם לא שוער. הקשר הוותיק גנב את ההצגה

תקציר:ריבר פלייט - סנטה פה 1:2/ספורט 1

רשימת נדבקי הקורונה של ריבר פלייט התרחבה והגיעה כבר ל-20 שחקנים, מה שהשאיר למרסלו גז'ארדו רק 12 שחקנים שיכלו לקחת חלק במשחק הלילה (חמישי) מול אינדפנדיינטה סנטה פה הקולומביאנית בשלב הבתים של גביע ליברטדורס, ואף אחד מהם הוא לא שוער. בעיה? בהחלט, אבל כזו שריבר הצליחה להתמודד איתה, בדרך לניצחון הירואי של 1:2, כשבין הקורות עמד הקשר הוותיק אנסו פרס. כזכור, השוער הבכיר פרנקו ארמאני ושלושת מחליפים נמצאו חיוביים לנגיף, ובקשתה של ריבר לרשום את השוער הצעיר לאו דיאס שהצטיין בסופרקלאסיקו מול בוקה ג'וניורס ברבע גמר גביע הליגה, נדחתה על ידי הקונמבול.

שחקני ריבר פלייט חוגגים עם אנסו פרס. רויטרס
ניצחון מתוק. אנסו פרס חוגג עם החברים/רויטרס

בלית ברירה נכנס פרס לשער ועשה עבודה נקיה. "השוערים שלנו כתבו לי לפני המשחק וייעצו לי לעשות כל מיני דברים", סיפר, "התאמנתי עם מאמן השוערים וגם הוא נתן לי טיפים. עם כל האדרנלין, קצת הרגשתי אבוד לפעמים והסתכלתי על נקודת הפנדל כדי לקבל אמת מידה. אבל קצת לא הגיוני לדבר על המשחק בהתחשב בכל מה שקורה עם הקורונה".

פבריציו אנליירי כבש כבר בדקה השלישית, יוליאן אלווארז הכפיל בדקה השישית, וקלווין אוסוריו רק הצליח לצמק בדקה ה-73. פרס, לשמחתו, לא נאלץ להצלות יוצאות דופן במהלך המחצית השנייה. ריבר ממשיכה להוליך את הבית עם 9 נקודות אחרי חמישה משחקים, בעוד סנטה פה הודחה בשל ההפסד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

על פי הוראת הקונמבול, כל עוד יש שבעה שחקנים זמינים, על הקבוצה להופיע למשחק, אחרת היא מודחת אוטומטית, סופגת קנס כבד ומסכנת עצמה בהשעייה ארוכה מהמפעלים היבשתיים. לכן לריבר לא היו ברירות, והיא נאלצה לשחק כרגיל. חאבייר פינולה, שנפצע מול בוקה ביום ראשון, היה המחליף היחיד על הספסל - אבל גם זה לא שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully