וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חיפה: אטפלד מקווה "לסיים עונה עם ניצחון"

מחזור הסיום של הפלייאוף התחתון יפגיש את הקבוצה מעיר היהלומים עם האורחת מהכרמל במשחק שהועתק לירושלים בשל המצב הבטחוני (ה', 18:00, ספורט 5 לייב)

מחזור 33הסתיים20/05/2021
מכבי נתניה
  • דומביה (56)
  • עזרא (85)
0
    הפועל חיפה
    קוון פרייטר, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    צפוי לפתוח בחוד של נתניה. פרייטר/ברני ארדוב

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יואב מזרחי
    אצטדיון: טדי

    מכבי נתניה

    הקבוצה מעיר היהלומים תשחק מחר את מחזור הסיום של העונה בפלייאוף התחתון מול הפועל חיפה באיצטדיון טדי בירושלים. "אנחנו מאוד מבואסים לשחק רחוק מנתניה ובלי קהל, אבל זו הסיטואציה הנוכחית בישראל וכולם באותו המצב", אמר היום המאמן ריימונד אטפלד לקראת המשחק. "נרצה לסיים את העונה עם ניצחון. ברמה האישית זו היתה אחת העונות הכי קשוחות שחוויתי כשחקן וכמאמן".

    הקפטן אלמוג כהן לא יוכל לשחק מחר בגלל צהובים. עידו וייר ואילון ירושלמי ישחקו כמגנים. בהתקפה צפויים לפתוח לאמק בנדה, חן עזרא וקוואן פרייטר.

    אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
    שוב יכבוש? אלון תורג'מן/ברני ארדוב

    הפועל חיפה

    ההפסד של בית"ר קבע כי המיקום של הפועל חיפה לא יכול להשתנות, והיא תסיים את עונת 2020/21 במקום התשיעי (כל עוד לא תנצח מחר 0:7). אלישע לוי יחסר את בן והבה וגם את מיקי סירושטיין המורחק, כשבין הקורות צפוי לקבל הזדמנות השוער השלישי עמית סואירי, שכבר רשם העונה שתי הופעות. חנן ממן כבר סיים את העונה לפני המשחק מול הפועל כפר סבא בגלל פציעה, והשוער הבוסני יסמין בוריץ' קיבל אישור לחזור למולדתו מוקדם יותר.

    המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק האחרון: "אנחנו רוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלנו ולסיים את הליגה בצורה הכי טובה, כי איך שאתה מסיים כך אתה גם מתחיל את העונה הבאה. השאיפה היא לנצח".

    seperator

    טריוויה

    * מכבי נתניה יכולה להשלים עונה שנייה ברציפות ללא הפסד להפועל חיפה - ניצחון חוץ ותיקו ביתי בעונה שעברה, ניצחון ביתי ותיקו חוץ בליגה הסדירה העונה.

    * הפועל חיפה מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים (כולם בבית). הפעם האחרונה שהיה לה רצף של ארבעה ניצחונות בליגה הייתה באוקטובר 2017, ואז מכבי נתניה עצרה אותה עם 0:2.

    * אלון תורג'מן שבר בצורת במדי הפועל חיפה ומצא את הרשת בשני המחזורים האחרונים. הפעם האחרונה שכבש בשלושה משחקי ליגה רצופים הייתה באמצע עונת 2013/14, אז עשה את זה במדי מכבי חיפה.

    * הפועל חיפה דייקה בכל 20 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016. על 14 מהם חתום גל אראל.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully