וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס דרוכים לקראת המפגש עם גולדן סטייט וקרי: "זה כמו משחק 7"

המנצחת תעפיל לפלייאוף מהמקום השביעי במערב, שרודר: "סטף הקלע הטוב בהיסטוריה, כמעט כל זריקה שלו היא טובה". קר מסמן את המפתח (בין רביעי לחמישי, 5:00, ספורט5)

סטף קרי גולדן סטייט מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
יהיה חם. לברון מול סטף/רויטרס

מספר פרשנים בארצות הברית התנגדו לקיומו של טורניר הפליי-אין, אך ספק אם אפילו חובב NBA ירשה לעצמו לפספס את המפגש בין לוס אנג'לס לייקרס וגולדן סטייט הלילה (בין רביעי לחמישי, 5:00, ספורט5). האלופה, שנשרה עד המקום השביעי במערב בשל הפציעות של אנתוני דייויס ולברון ג'יימס, תפגוש את סטפן קרי וחבריו, כשהמנצחת תבטיח לעצמה מפגש עם פיניקס בסיבוב הראשון. המפסידה תקבל צ'אנס נוסף להעפיל לפלייאוף, בתנאי שתתגבר על המנצחת במשחק בין ממפיס וסן אנטוניו.

"ברור לנו מי ראש הנחש", אמר דייויס, "זה סטף. נצטרך לעשות את הטוב ביותר שלנו כדי לעצור אותו, זה יהיה מאמץ קבוצתי, לא רק של הגארדים שלנו, נצטרך לשים עליו עין למשך כל המשחק. הוא החזיק אותם בחיים כל העונה, הוא ניצח משחקים שאנשים חשבו שהם יפסידו. הוא קרע את התחת כדי להביא אותם לעמדה בה הם נמצאים".

העמדה הזו היא 48 דקות מהעפלה מפתיעה למדי לפלייאוף, בהתחשב בצוות המסייע של קרי, שאיבד לפני פתיחת העונה את חברו הטוב לקו האחורי קליי תומפסון ובגיל 33 עלה לגבהים חדשים. הגארד הנפלא הבטיח לפני מספר ימים את תואר מלך הסלים בפעם השנייה בקריירה, עם 32 נקודות לערב ו-5.3 שלשות מוצלחות למשחק.

זו היתה התשובה של לברון, כשנשאל בעבר כיצד עוצרים את סטף

"הוא הקלע הטוב בתולדות המשחק", אמר דניס שרודר על יריבו, שמגיע למפגש החשוב הלילה עם שבעה ניצחונות בשמונת משחקיו האחרונים, ו-36.8 נקודות לערב במהלך חודש מאי. "כל זריקה שהוא לוקח בתוך החצי שלו היא זריקה טובה עבורו. נצטרך להקשות עליו כמה שאפשר ולהגביל את השלשות שלו".

גם סטיב קר יודע מה מצפה לו הלילה. "הם הולכים לעשות כל מה שהם יכולים מול סטף", אמר. "שמירות כפולות, שחקנים שונים, כל דבר אפשרי. כבר ראינו הכל, סטף ראה הכל. דריימונד גרין הוא כנראה המפתח - יש לו את התשובות, מבחינתי הוא מעולם לא שיחק טוב יותר. החבר'ה שלנו מאוד נהנים מהעונה עד כה. אני מניח ששיחקנו נגד לברון 40 פעמים ב-6-7 שנים האחרונות, הוא שחקן מבריק בכל מובן אפשרי, כולל בהגנה. נהיה חייבים לוודא שאנחנו מקבלים החלטות נכונות מולו".

סטף עצמו הוסיף: "אף אחד לא חשב שנהיה בסיטואציה הזו, הרבה אנשים מאוד זלזלו בנו אחרי הפציעה של קליי וכבר הצלחנו להפוך לא מעט מהדיבורים הללו".

"אסור לנו להרשות לעצמנו להפסיד את המשחק הזה", הוסיף דייויס. "זה יעזור לנו מאוד לנצח ואז לקבל עוד שלושה ימי מנוחה. מבחינתנו זה כמו משחק 7".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully