וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון הביסה 81:103 את ירושלים, מכבי ת"א ניצחה את גלבוע

הקבוצה של דדאס התגברה על חסרונם של טיירוס מגי ואייזאה מיילס וגברה בקלילות על הירושלמים החסרים. הצהובים הבטיחו את המקום הראשון עם 65:67 קשה, ווילבקין הצטיין. מכבי ראשון לציון הביסה את הרצליה עם זר אחד

שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס מול שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. לילך וייס רוזנברג
הוליך את חולון לניצחון גדול. האריס מול בלאט/לילך וייס רוזנברג

אחרי עשרה ימים של הפסקה, ליגת העל שבה לפעילות עם שני משחקים בבית העליון ושלושה בבית התחתון. מכבי תל אביב הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה לאחר שניצחה 65:67 את הפועל גלבוע/גליל במשחק שנערך ברוממה. השלישית בטבלה הפועל חולון הביסה בקלילות 81:103 את הפועל ירושלים ועלתה למקום השני.

בבית התחתון - מכבי ראשון לציון שנותרה עם זר אחד הביסה בקרית אתא את בני הרצליה 88:106 והשלימה סוויפ על השחקנים של שרון דרוקר, הודות לשיא קריירה של גולן גוט (34). עירוני נס ציונה ניצחה בקלילות 79:106 את מכבי חיפה. הפועל באר שבע הביסה 75:90 בחוץ את עירוני נהריה.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. לילך וייס רוזנברג
מכבי תל אביב הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. כספי/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב 67:65

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, בצורה די מובנת, הבטיחו הצהובים את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, ועל הדרך נמנעו מסוויפ מול הקבוצה של אבישי גורדון. הקבוצה מהעמק ניצחה את הקבוצה של ספרופולוס פעמיים בשני הסיבובים הקודמים, אך הפעם נכנעה למרות שנלחמה עד השנייה האחרונה. האלופה לא הבריקה, אך הצליחה לברוח בתחילת הרבע הרביעי הודות למשחק טוב מצד סקוטי ווילבקין (23) ואנטה ז'יז'יץ' (17).

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 23 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' 17 ו-7 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 9, ג'ון דיברתולומאו, דראגן בנדר, כריס ג'ונס ועומרי כספי 4 כ"א, טי. ג'יי. קליין 2.

קלעו לגבוע/גליל: קרי בלאקשייר 17 ו-7 ריב', ג'הייבה פלויד 10 ו-7 ריב', יפתח זיו (7 אסיסטים) ונתנאל ארצי 9 כ"א, אייזאה קאזינס 8, גיל בני 7, עמית גרשון 3, יותם חנוכי 2.

מכבי תל אביב כבר עלתה ליתרון 51:65 המשחק היה נראה גמור, אך גלבוע לא ויתרה ורצה 0:12 בשתי הדקות האחרונות. יאניס ספרופולוס אסף את שחקניו לפסק זמן אבל ז'יז'יץ' איבד וראה את היריבה מורידה למינוס 2, 8.3 שניות לסיום. ווילבקין דייק פעמיים מהקו וסגר עניין עבור הצהובים קרי בלאקשייר היה היחיד שקלע בספרות כפולות בשורות המפסידה (15). יפתח זיו (9, 7 ו-4) בלט גם הוא.

שתי הקבוצות התקשו לקלוע בפתיחה, ולאחר שש וחצי דקות התוצאה הייתה 6:10 לצהובים. שלשה של גיל בני ועוד חדירה יפה של יפתח זיו העבירה את היתרון לקבוצה של אבישי גורדון. שלשה של יפתח זיו ממש בסמוך לבאזר קבעה 16:16 בסיום הרבע הראשון. מכבי תל אביב פתחה טוב יותר את הרבע השני ועלתה ל-21:27. עומרי כספי ירד לספסל לאחר שנשרקה לו עבירה שלישית, ונתנאל ארצי דאג לקבוע שוב שוויון, 28:28. ז'יז'יץ' נכנס לעניינים ברבע השני, אך גלבוע לא ויתרה ונותרה צמודה. 36:36 במחצית.

הקבוצה של גורדון נטלה את ההובלה בפתיחת הרבע השלישי ועלתה ל-39:42, אך הצהובים הגיבו ב-0:11 ועלו ליתרון 42:50 - הכי גבוה עד כה במשחק. גלבוע הצליחה לעצור את הסחף והמומנטום הצהוב והורידה ל-50:45, וזו הייתה התוצאה בסיום הרבע השלישי. היתרון של הקבוצה של ספרופולוס עלה לדו ספרתי במהלך הרבע המכריע, הרבה הודות לאנטה ז'יז'יץ'. היתרון עלה ל-51:65 והמשחק היה נראה גמור, אך הקבוצה של גורדון רצה 0:12 והורידה עד 65:63 בלבד. ווילבקין דייק מהקו, ולמרות סל נוסף של הקבוצה מהעמק, מכבי תל אביב יצאה עם ניצחון דחוק והבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה עם 65:67.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל גלבוע/גליל אייזאה קאזינס. לילך וייס רוזנברג
הכריע מהקו את המשחק לזכות הצהובים. ווילבקין מול קאזינס/לילך וייס רוזנברג

הפועל חולון - הפועל ירושלים 81:103

לאחר הזכייה בליגה הבלקנית וההדחה מליגת האלופות של פיב"א, שבה הקבוצה של סטפנוס דדאס לליגת העל במשחק שנערך ברוממה מול הפועל ירושלים בשל המצב הבטחוני. חולון פתחה נהדר את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:21 בהובלת כריס ג'ונסון, והגדילה את יתרונה בכל רבע. הפועל ירושלים קיבלה הופעה סבירה מבריימו, בלאט וזלמנסון, אך ללא ארבעה זרים לא באמת הצליחה לאיים על חולון, אצלם סי. ג'יי. האריס (23), נייט ססטינה (21) וכריס ג'ונסון (18) הצטיינו.

קלעו לחולון: סי. ג'יי. האריס 23 נקודות, נייט ססטינה 21 ו-5 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 18 ו-8 ריב', עודד ברנדווין 12, פרדריק בורדיון 9, גיא פניני 8, ניב משגב 5, ווילי וורקמן 4 ו-8 ריב', אביאל נאמן צדק 2, טל זך 1.

קלעו לירושלים: סולימאן בריימו 19 ו-10 ריב', עידן זלמנסון (6 ריב') ותמיר בלאט (9 אס') 14 כ"א, ניב בלול 9, ג'וליאן בויד ואדם אריאל 5 כ"א, אילון ששון וכריס קרמר 4 כ"א, אנדרו יודי 3, יובל שניידרמן ועדי כהן סבן 2 כ"א.

כריס ג'ונסון פתח נהדר בשורות הקבוצה של דדאס והוליך אותה ליתרון מהפתיחה. ירושלים הצליחה להישאר צמודה בפתיחה, אך סי. ג'יי. האריס התחמם ודאג להוריד את חולון ביתרון 14:21 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה התקפי מאוד, במהלכו לא הצליחה הקבוצה של יונתן אלון להוריד את ההפרש, וראתה את חולון מסיימת אותו ביתרון דו ספרתי, 43:53.

הקבוצה של דדאס התפוצצה ברבע השלישי במהלכו ברחה ליותר ה-20 הפרש בהובלת נייט ססטינה וגיא פניני. האריס המשיך לצלוף מכל פינה, וגם בורדיון ומשגב היו חלק מהחגיגה. ירושלים לא הצליחה לקזז את ההפרש כששלשה של בורדיון על הבאזר הורידה את חולון ביתרון 61:80 לקראת הרבע הרביעי. הרבע האחרון הפך במהירה לגארבג' טיים אחד ארוך בסיומו השיגה חולון ניצחון גדול, 81:103, ועלתה למקום השני.

בריאן אנגולה, עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
נס ציונה ובריאן אנגולה שוב חגגו/ברני ארדוב

מכבי חיפה - עירוני נס ציונה 106:79

מחזיקת היורופקאפ ממשיכה בכושרה הנהדר וסופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים. הקבוצה של של בראד גרינברג פתחה נהדר את המשחק וקיבלה הופעה נהדרת מארבעת הזרים שלה, בראשות בריאן אנגולה הנהדר שקלע 27 נקודות מתוך ה-76 שקלעו האמריקאים של הכתומים. מכבי חיפה הצליחה לחזור לעניינים ברבע השני, אך נקלעה שוב לפיגור דו ספרתי ברבע השלישי ומכאן כבר לא הצליחה לחזור. הקבוצה של עמית בן דוד נראית במצב לא טוב בכל הקשור למאבקי התחתית, כשלמזלה הפסדה של הרצליה לראשון לציון השאיר את חיפה במרחק סביר מהקו האדום.

קלעו לנס ציונה: בריאן אנגולה 27 ו-6 ריבאונדים, פטריק מילר 19 ו-5 ריב', ווין סלדן וג'רום מיינסי (8 ריב') 15, נמרוד לוי 13, אור קורנליוס 9 ו-5 ריב', אוריאל טרוצקי 6 ו-5 ריב', ליאור קררה 2.

קלעו למכבי חיפה: מייקל קובינס (7 ריב') ונאור שרון (6 אסיסטים) 15 כ"א, טיילור בראון וכריס דאו 12 כ"א, רומן רובינשטיין 10 ומיקל בריסקר 10 כ"א, אלכס צ'וברביץ' 5.

הכתומים פתחו טוב יותר את המשחק וברחו ליתרון דו ספרתי בהובלת אנגולה ומילר. מכבי חיפה התקשתה מול מחזיקת היורפקאפ, וירדה לקראת הרבע השני בפיגור 29:18. הירוקים חזרו לעניינים ברבע השני, הרבה הודות לנאור שרון וכריס דאו. עד ההפסקה הצליחה הקבוצה של עמית בן דוד להוריד את ההפרש ל-49:46, וז הייתה תוצאת המחצית.

נס ציונה שוב פתחה חזק ועלתה ליתרון דו ספרתי מחדש. הזרים של גרינברג עשו את ההבדל, בראשות בריאן אנגולה הנהדר. 57:72 לנס ציונה לקראת הרבע המכריע. מכבי חיפה לא הצליחה לצמק את הפער ברבע המכריע, וראתה כיצד אנגולה הנהדר וחבריו מגדילים את הפער. 79:106 לנס ציונה בסיום.

שחקן מכבי ראשון לציון גולן גוט מול שחקן עירוני נהריה מקנזי מור. לילך וייס, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הוביל את ראשון לציון לניצחון גדול וקבע שיא קריירה. גולן גוט/אתר רשמי, לילך וייס, מנהלת הליגה

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 106:88

הקבוצה שנפגעה בצורה הקשה ביותר מהמצב הבטחוני היא מכבי ראשון לציון. הכתומים איבדו את ג'רמי פארגו, דריל מונרו וג'מיל ווילסון ועלו הערב - וכך עד לסיום העונה - רק עם אקיל מיצ'ל כשחקן זר. על אף זאת, השחקנים של גיא גודס עלו נחושים למשחק מול בני הרצליה, חזרו מפיגור דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה עד ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי. גולן גוט בלט מעל כולם עם שיא קריירה של 34 נקודות בתצוגת שלשות לא מהעולם הזה (7 מ-13) כשיחד איתו הצטיינו גם נועם דוברת (22, 10 ו-6) ואקיל מיצ'ל (18 ו-6).

קלעו לראשון לציון: גולן גוט 34 (שיא קריירה), נועם דוברת (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 22, אקיל מיצ'ל 18 ו-6 ריב', איגור קולשוב 15 ו-5 ריב', נמרוד טישמן 10, נועם אביבי 4, עידו פליישר 3.

קלעו להרצליה: מקס היידגר 28, אלייז'ה תומאס 15 ו-12 ריב', קוטי קלארק (6 אס', 5 ריב') 14, גייב לווין 10 ו-7 ריב', אבירם זליקוביץ' 8, יאיר קרביץ 5, עבדול גאדי (5 אס'), אלישי כדיר 4 כ"א.

הרצליה ניצלה את העובדה שהיא משחקת עם שלושה זרים ומנגד היריבה רק עם זר אחד, והוליכה מהפתיחה. אלייז'ה תומאס הוליך את הקבוצה של שרון דרוקר, שירדה לקראת הרבע השני ביתרון 17:25. מיצ'ל, קולשוב וגולן גוט הרימו את הרמה והצליחו להוריד את הכתומים להפסקה בפיגור מינימלי, זאת למרות משחק התקפי נהדר מצד מקס היידגר. 48:51 להרצליה במחצית.

הקבוצה של גיא גודס המשיכה בהתפוצצות שלה, ולאחר שקלעה 31 נקודות ברבע השני, קלעה 34 גם ברבע השלישי. נמרוד טישמן ונועם דוברת הצטרפו למיצ'ל וגם לגולן גוט, שקלע מכל פינה וסייע לראשון לציון לברוח ליתרון דו ספרתי, כשהיא עם זר אחד בלבד. 72:82 לכתומים בסיום הרבע השלישי.

שחקן עירוני נהריה מייקל יאנג מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. ברני ארדוב
נהריה חטפה עוד תבוסה. מייקל יאנג/ברני ארדוב

עירוני נהריה - הפועל באר שבע 90:75

הפועל באר שבע עשתה צעד משמעותי בכל הנוגע למאבק על מקום בפלייאוף. הקבוצה של רמי הדר פתחה נהדר את המשחק בעין שרה ועלתה ליתרון גדול מול היריבה המנומנמת שכבר ירדה ללאומית. בסיום הרבע הראשון כבר ברחה באר שבע ל-10:33, ולמעשה סגרה את המשחק. נהריה אמנם הצליחה לקזז את ההפרש למינוס 12, והיה נראה כאילו היא בדרך לחזור למשחק, אך ברבע המכריע השחקנים של רמי הדר ידעו לסגור את העבודה.

קלעו לבאר שבע: ספנסר וייס (8 ריב', 6 אס') 23, טראוויס ווריק 17, אריק תומפסון 16 ו-7 ריב', ניק הורנסבי 14 ו-7 ריב', אמיר בל ועמית זיס (8 ריב') 8 כ"א, בן אייזנהארט 4.

קלעו לנהריה: ג'רון בלוסומגיים 31 ו-12 ריב', מאליק ניומן 19 ו-5 ריב', זיו בן צבי 11 ו-7 אס', אופק בן יעקב 5, נועם אקריש 4, עידו דוידי 3, מייקל יאנג 2.

ספנסר וייס וטראוויס ווריק פתחו את המשחק בסערה וסחפו את חבריהם ל-0:18. נהריה ההמומה, שכבר ירדה ניסתה מעט לחזור לעניינים, אך לא הצליחה לעצור את הדרומיים, שהוליכו 10:33 בסיום הרבע הראשון. המגמה נמשכה גם ברבע השני, בו לפחות הצליחו הסגולים למנוע מהיריבה לברוח מעבר לפער שכבר פתחה. 30:54 לקבוצה של רמי הדר במחצית.

הצפוניים התעוררו ברבע השלישי והחלו לקזז את הפער הגדול של באר שבע. ברבע התקפי טוב מבחינת הקבוצה של סגלוביץ', קלעו הסגולים 30 נקודות ולקראת הרבע המכריע ירדו בפיגור 72:60 בלבד. הסגולים איבדו מהאנרגיות שאיפיינו אותם ברבע השלישי, והקאמבק של נהריה נעצר. השחקנים של רמי הדר שמרו על יתרונם הדו ספרתי, ויצאו מעין שרה עם ניצחון חשוב בכל הנוגע למאבקי הפלייאוף. 75:90 לבאר שבע בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully