וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.וו חשבה שזה מאחוריה": בהולנד מגיבים לסערת הפוסט של ערן זהבי

המתקפה על כוכב הנבחרת בעקבות הפוסטים הפרו ישראלים שפרסם כיכבה בכותרות של התקשורת ההולנדית ("הפך לדובר הלא רשמי של מולדתו"), שטוענת: המחלוקת עם שחקני פ.ס.וו שהביעו תמיכה בפלסטינים עשויה לצוף מחדש

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לפני מו אל חנקורי שחקן כרונינגן. Soccrates Images, GettyImages
פ.ס.וו מעדיפה שיתרכז במגרש. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

סערת הפוסטים הפרו ישראלים של ערן זהבי הגיעה לכותרות גם בהולנד. כזכור, אמש (שלישי) פרסם כוכב הנבחרת תמונה "מתוקנת" של שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה ואמאד דיאלו שהניפו דגל פלסטין אחרי ה-1:1 עם פולהאם, והחליפו בדגל ישראל.

זו הפעם השנייה שזהבי מפרסם פוטושופ כזה, אחרי שעשה זאת גם אחרי שווסלי פופואנה וחמזה צ'ודהורי מלסטר חגגו בצורה זהה. זהבי קיבל מבול של תגובות שטנה ואיומים מפרו פלסטינים באינסטגרם ובטוויטר, ובתקשורת ההולנדית היה גם מי שחשש שמעורבותו הפוליטית תציף מחדש את חילוקי הדעות בין שחקני פ.ס.וו איינדהובן, שחלקם פרסמו בשבוע שעבר פוסטים של הזדהות עם הצד הפלסטיני.

"פ.ס.וו כבר חשבה שהסיפור הזה מאחוריה", כתבו באחד האתרים ההולנדים וציטטו את המנהל המקצועי של הקבוצה טון חרבראנדס שהביע תקווה בשבוע שעבר שהעניינים הפוליטיים יישארו מחוץ לתחום בקבוצה.

פוסט התגובה של ערן זהבי למגיבים הפרו פלסטינים. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של זהבי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"לכל אחד יש את הדעה שלו, ומותר להשמיע אותה. ערן בחור ריאלי מאוד. הוא מביע את דעתו ומבין שלא חייבים להסכים איתו, שזה לא עניין אישי", אמר חרבראנדס בשבוע שעבר כשנשאל על פוסטים אחרים של זהבי שתמכו בישראל, לעומת הפוסטים בעד הפלסטינים של שחקנים אחרים. "כולם מכבדים את הדעות של כולם בקבוצה שלנו, ולמזלי הסיפור הזה נגמר מהר מאוד".

באתר "סוקר ניוז" כתבו ש"זהבי היכה בשנית את תומכי הפלסטינים" וציינו ש"הוא הפך לדובר הלא רשמי של המולדת שלו בימים האחרונים". באתר "ווטבול זון" ציינו ש"בפעם הקודמת שזהבי התבטא בסוגיה הזאת, זה הוביל לשיחה בחדר ההלבשה. מעניין יהיה לראות מה יקרה הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully