וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החומה של אסטודיאנטס": גלעד לוי הצטיין, עלה ליגה והרשים את הספרדים

הסנטר בן ה-18 נבחר ל-MVP בטורניר סיום העונה ועזר לקבוצת הבת של אסטודיאנטס לעלות לליגה השלישית. בספרד החמיאו, צפו בביצועיו

גלעד לוי במדי אסטודיאנטס. מתוך האתר הרשמי של ולנסיה, צילום מסך
הולך ומתקדם. גלעד לוי/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של ולנסיה

הכדורסל הישראלי מצמיח כישרונות גדולים בשנים האחרונות, אבל הוואקום של הנבחרת בכחול-לבן בעמדת הסנטר נותר בעינו. התשובה לכך עשויה להיות צעיר בן 18 המתנשא לגובה 2.15 מטר, גלעד לוי.

הסנטר העצום שאמור היה להוביל את נבחרת הנוער באליפות אירופה שבוטלה בעקבות הקורונה, מציג לאחרונה שיפור ניכר במדי קבוצתו הספרדית, אסטודיאנטס.

בשבועות האחרונים הוקפץ לוי לקבוצה הבכירה של אסטודיאנטס, ונכלל לראשונה בסגל של הקבוצה מהליגה הבכירה בשלושה משחקים, בין היתר בשל פציעות של שחקני פנים אחרים של הקבוצה. לוי שמתאמן לאורך כל העונה עם הקבוצה הבוגרת, עדיין לא ערך את הופעת הבכורה בליגה הספרדית, אבל בינתיים הוא ממשיך לספק קבלות.

צפו בסרטון ביצועים של לוי מחודש פברואר

בתחילת השבוע הוביל לוי את קבוצת הבת של אסטודיאנטס בטורניר סיום העונה של הליגה הרביעית בספרד, והצעיד אותה לליגה השלישית בטיבה עם רצף תצוגות מרשימות.

לוי העמיד ממוצעים של 17.3 נקודות, 13 ריבאונדים ומדד יעילות של 26.3, שזיכו אותו בתואר ה-MVP של הטורניר. אמש (שלישי) פרסם איגוד הכדורסל הספרדי כתבה מחמיאה על לוי בה נכתב: "הוא מוכיח את עצמו כסנטר דומיננטי. במשחק הגמר על העלייה לליגה השלישית, הוא קלע 12 נקודות, הוריד 16 ריבאונדים ושימש כחומה של אסטודיאנטס, כשהוא משנה המון זריקות של היריבה בהגנה בזכות האורך שלו".

עוד בוואלה!

"מאפיונר": הישיבה הקשה שהחזירה את ליגת העל לפעילות כבר בחמישי

לכתבה המלאה

עוד מהביצועים של לוי העונה

בספרד הוסיפו ש"לוי עושה בתקופה האחרונה שיפור ניכר בכל מה שקשור לקליעה מחצי מרחק, והתצוגה שלו בארבעת המשחקים האחרונים בוודאי הרשימה את ראשי הקבוצה הבוגרת של אסטודיאנטס, בה הוא עשוי לקבל דקות בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully