וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא יהיה MVP בקרוב": ג'ייסון טייטום "הרובוט" מלהיב את ה-NBA, אבל לא מפתיע את בראדלי ביל

אחרי מופע 50 הנקודות, סקוט ברוקס מנבא עתיד ורוד לכוכב בוסטון, וחבר הילדות מוושינגטון מפרגן: "גם כשהיינו בחיתולים ידעתי שהוא בכישרון מיוחד"

מאמן בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס חוגג עם ג'ייסון טייטום. Charles Krupa, AP
בול בזמן. טייטום עם בראד סטיבנס/AP, Charles Krupa

ג'ייסון טייטום ממשיך להוכיח שהוא כבר הרבה מעבר להבטחה. כוכב בוסטון התעלה הלילה (בין שלישי לרביעי) בדיוק ברגע הנכון והצעיד את הסלטיקס לפלייאוף כשהמטיר 50 נקודות על וושינגטון בניצחון 100:118 בפליי אין.

בהיעדרו של ג'יילן בראון הפצוע, כשהסלטיקס עם הגב לקיר אחרי עונה בינונית שהעלו תהיות גם בנוגע להמשך דרכו של המאמן המוערך בראד סטיבנס, היה טייטום בלתי ניתן לעצירה. זו הייתה הפעם השלישית שלו בחודש וחצי האחרונים שהוא מגיע ל-50 נקודות במשחק, ולצד 50 הנקודות (כולל 23 ברבע השלישי בו הסלטיקס ברחו) הוא הוסיף גם 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, חטיפה ושתי חסימות ב-41 דקות.

"לא יודע איפה משחקים כאלה שמים אותי, אבל אני מניח שזה עוזר", אמר טייטום כשנשאל האם ההצגות האחרונות מעמידות אותו ביחס לכוכבים מהשורה הראשונה ב-NBA. "אני משתדל לא לחשוב יותר מדי על האם הדברים האלה, לא לחשוב האם אני סופרסטאר ואחרים לא. מה זה אומר? אני יודע שהרווחתי את הכבוד של חבריי לקבוצה, של מי שמשחק נגדי ושל המאמנים בליגה. אני מאמין בעצמי, וזה כל מה שחשוב".

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, נשמר על ידי בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Charles Krupa, AP
ידע כל הזמן: הוא משהו מיוחד. ביל צופה על טייטום/AP, Charles Krupa

טייטום עדיין מתרגש לשחק בפלייאוף, שם יפגוש את סוללת הכוכבים של הנטס בסדרה מאתגרת מאוד. "אני נרגש לשחק בפלייאוף, זו השנה הרביעית ברציפות שלי ואני לא לוקח את זה כמובן מאליו", אמר.

טייטום אף קיבל מחמאות מוושינגטון, כולל מחברו הטוב בראדלי ביל, שגדל איתו כנער בסיינט לואיס, ולא הצליח לתת פייט בדו קרב הפרטי ביניהם. "לא שינה לו בכלל מי שומר עליו. זה מה שאני מנסה להגיד לו שוב ושוב במשך שנים - קשה לשמור אותך. הוא 2.06 מטר, מסוגל לייצר זריקות לעצמו, הוא חזק, הוא מסוגל לקלוע. יש לו כל החבילה ההתקפית, וחייבים לכבד מה שהוא עושה על המגרש", אמר ביל. "אני מכיר הרבה מהמהלכים שלו, אבל לא הצלחתי לעצור אותו. אני רק 1.96, והוא 2.06 עם זרועות של רובוט. הוא כישרון מיוחד, ואני אומר את זה מאז ששנינו היינו בחיתולים. זה לא מפתיע אותי".

גם מאמן וושינגטון סקוט ברוקס התלהב מהיכולת של טייטום. "הוא שיחק כמו MVP, ויש לו את הכישרון הזה. אני די בטוח שבקרוב מאוד הוא באמת יהיה ה-MVP של הליגה", אמר.

"הוא צודק", חיזק קמבה ווקר את ברוקס. "הוא מיוחד, והלילה הוא היה בלתי ייאמן, אבל זה לא חדש מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully