וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד ושלומי אזולאי חזרו לאימונים: "מוזר לשחק 150 ק"מ מאשדוד"

19.5.2021 / 8:47

השניים שנעדרים תקופה ממושכת הפתיעו לקראת המשחק נגד באר שבע בחיפה (חמישי, 18:00, ספורט3). בן שמעון: "מצער שאנחנו משחקים בחיפה"

שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
הפתיע. שלומי אזולאי/דני מרון

במ.ס. אשדוד קיבלו בסיפוק את החלטת מנהלת הליגות לקיים את משחק הליגה הדחוי מחר מול הפועל באר שבע בחיפה. בקבוצה היו ודאי רוצים לחזור לעיר ולשחק באשדוד באיצטדיון הביתי, אבל בנסיבות הקיימות שמחו אתמול בקבוצה שלפחות לא יצטרכו לנדוד מחר לעיר אחרת, אלא ישחקו בחיפה אליה הגיעו כזכור אתמול בבוקר כדי לחזור לפעילות. "זו תהיה הרגשה כל כך מוזרה לקיים משחק בית 150 קילומטר מאשדוד", אמר הבוקר שחקן בקבוצה שתתאמן הערב פעם נוספת במתקן קצף של מכבי חיפה אחרי שאתמול עשתה שם שני אימונים.

מי שאתמול הפתיעו וערכו אימונים טובים ומלאים הם דין דוד ושלומי אזולאי שנעדרים ממשחקים כבר שבועות ארוכים בגלל פציעות. רן בן שמעון יצטרך להכריע מחר באשר לשיתוף השניים ולכמה דקות. גיל כהן שביתו באשדוד נפגע מטיל שנחת בסמוך, עשוי לפתוח בהרכב אחרי היעדרות ארוכה. חמודי כנעאן יעדר מחר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

"מצער שאנחנו משחקים בחיפה", אמר רן בן שמעון. "אני מבין את האילוצים, אבל אותי זה מצער". "צריך לחזק את תושבי המדינה ואת החיילים", אמר רועי גורדנה. "בזכותם אנחנו יכולים לקיים את המשחק. בנוגע למשחק, הוא חשוב מאוד מבחינתנו כי אנחנו רוצים את המקום השלישי".

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, מונטארי קמהאני, רועי גורדנה, פיראס אבו עקל, מוסא בגאיוקו, יעקב בריהון, רמזי ספורי, דין דוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully