וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר על המחווה של פוגבה ודיאלו לפלסטינים: "צריך לכבד דעות שונות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הביע תמיכה בשחקניו שהניפו דגלי פלסטין לאחר ה-1:1 הביתי מול פולהאם, בעוד ערן זהבי עקץ באינסטגרם

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:1/ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד שוב פישלה בביתה, שם היא לא מצליחה לנצח כבר שלושה משחקים ברציפות. הפעם אמנם הקבוצה של סולשיאר לא הפסידה, אך סיימה ב-1:1 עם פולהאם ופספסה ניצחון מול יריבה שכבר ירדה ליגה. אדינסון קבאני כבש שער נפלא בדקה ה-15 והעניק למארחת את היתרון כשזיהה את שוער היריבה מחוץ לשער והקפיץ מעליו בגאונות ממרחק רב. השדים האדומים לא הצליחו לכבוש עוד, וראו את ג'ו בריאן דוחק מקרוב את שער השוויון של הקבוצה שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ.

עם זאת, האירוע שעורר את מרבית התגובות היה המחווה השנויה במחלוקת של פול פוגבה ואמאד דיאלו בתום ה-1:1 המשחק. הקשר מצרפת והחלוץ בן ה-18 מחוף השנהב הניפו את דגל הפלסטינים בסיום המשחק ונופפו בו אל מול היציעים. המעשה זכה ללא מעט תגובות ברשתות החברתיות, כשהתמיכה מגיעה בעיקר מחשבונות טורקים ופרו פלסטינים, בעוד בישראל הגיבו בציניות.

הסטורי של ערן זהבי בנוגע למחווה של שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה ואמאד דיאלו. האינסטגרם של ערן זהבי, אתר רשמי
התגובה של ערן זהבי לפוגבה ודיאלו/אתר רשמי, האינסטגרם של ערן זהבי

ערן זהבי העלה לסטורי שלו באינסטגרם תמונה של השניים שנערכה ובה נראה כאילו מונף דגל ישראל, כל זה תחת הכיתוב: "תודה רבה חברים, אנחנו מעריכים את התמיכה שלכם בכל העולם".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר התייחס למחווה של השניים: "יש לנו שחקנים מרקעים שונים, תרבויות שונות ומדינות שונות ואני חושב שצריך לכבד את הדעות שלהם גם אם הם שונים מדעותיהם של אחרים".

הנורבגי גם התייחס למשחק גמר הליגה האירופית בו תיטול קבוצתו חלק בעוד שמונה ימים. כשנשאל על מצב כשירותו של הארי מגווייר ענה בקצרה: "בואו נגיד זאת בפשטות, זה נראה לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully