וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "הסכמתי לדחיית החצי, אבל לא לחמישה משחקים בעשרה ימים"

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 20:53

נשיא מכבי חיפה נתן את גרסתו לסאגת המשחק מול מכבי תל אביב: "ברגע שהם ביקשו דחייה, הסכמתי אבל ביקשתי למצוא תאריכים. עד היום זוכרים לי שהסכמתי להפועל פתח תקוה לארח את מכבי תל אביב ברמת גן ואומרים שאולי בגלל זה הם זכו באליפות"

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. אריאל שלום
"עד היום זוכרים לי שהסכמתי להעברת המשחק של הפועל פתח תקוה נגד מכבי תל אביב לרמת גן". שחר/אריאל שלום

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר סיפר הערב לוואלה! ספורט על כל מה שאירע היום סביב חצי גמר גביע המדינה המשחק המדובר מול מכבי תל אביב שיגיע מחר לפתחו של בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. "ברגע שמכבי תל אביב ביקשה לדחות את חצי הגמר בטענה שהזרים שלה עזבו את הארץ והם צריכים זמן כדי להחזיר אותם, אני הסכמתי", גולל שחר. "הסכמתי לדחות את חצי הגמר ואמרתי שימצאו תאריכים למשחקים שנותרו".

"ישבנו בהתאחדות לכדורגל במשך למעלה משעתיים בשעות הצהריים כדי למצוא פיתרון. באו נציגי המנהלת גם וכולם באמת ניסו למצוא תאריכים כדי שהמשחק יזוז מיום חמישי הקרוב".
שחר המשיך: "הפיתרון היחיד שנמצא היה לשחק חמישה משחקים בעשרה ימים. שלושה משחקי ליגה בשבוע הבא תוך שישה ימים ואחרי זה חצי גמר וגמר תוך ארבעה ימים. סך הכל חמישה משחקים בעשרה ימים. לזה לא יכולתי להסכים. זה כבר מסוכן לבריאות השחקנים".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נטע לביא שחקן מכבי חיפה מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב/דני מרון

שחר הוסיף: "צריך לשחרר שחקנים לנבחרות, יש משחק נבחרת ישראל. כל זה לא איפשר להתאחדות לרווח עוד יותר את לוח הזמנים". שחר גם הזכיר הערב לכל אלו שהחלו לתקוף אותו מכיוון מכבי תל אביב מה היה בשנת 2003. "אני לא אוהב לדבר על זה, אבל מאחר שאחרים מדברים על זה כבר 18 שנה, אני רק אזכיר שמי שחושב שאני לא הגון, בשנת 2003 איפשרתי להפועל פתח תקוה לארח את מכבי תל אביב ברמת גן כדי שהם יעשו הכנסה יפה ממכירת 35 אלף כרטיסים. עד היום מזכירים לי שנתתי למשחק הזה לא להיות באורווה בפתח תקוה ואולי בגלל זה מכבי תל אביב זכתה באליפות על חשבוננו".

בהודעה רשמית ממכבי חיפה נמסר: "בדיון שנערך היום, בנוגע להמשך משחקי הגביע והליגה בהתאחדות לכדורגל, ניאות  נשיא המועדון יעקב שחר לדחות את משחק חצי הגמר. הפתרון שהוצע - לשחק  ארבעה משחקים מכריעים בתשעה ימים, לא התקבל. מאז פתיחת מבצע "שומר החומות" קיבלנו בהבנה את הדחיות הרבות, כעת כשלוח השנה אינו מאפשר דחיות נוספות, שחרור השחקנים הצפוי בעוד פחות משבועיים לנבחרות השונות, אנו רואים בהחלטה לשחק באזור שקט יחסית, ללא קהל, כהחלטה המתבקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully