וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן זכתה בגביע הצרפתי לאחר 0:2 על מונאקו בגמר

קיליאן אמבפה חטף ובישל לאיקרדי את הראשון (19) וכבש בעצמו בדקה ה-81 בדרך לזכייה מספר 14 עבור המועדון מבירת צרפת

תקציר גמר הגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן - מונאקו 0:2/ספורט 1

על רקע מאבק האליפות המרתק בליגה, גברה הערב (רביעי) פריז סן ז'רמן 0:2 על מונאקו בגמר הגביע הצרפתי והניפה את התואר בפעם ה-14 בתולדותיה. הדאבליסטית, שבליגה נמצאת במקום השני פתחה את המשחק עם לחץ גבוה על שחקני היריבה מהנסיכות, וזה השתלם לה בדקה ה-19. קיליאן אמבפה לחץ את אקסל דיסאסי ברחבת מונאקו, חטף לו ומצא את מאורו איקרדי שכבש מול שער ריק. הקבוצה של ניקו קובאץ' החזיקה יותר בכדור והגיעה מספר רב של פעמים לרחבת היריבה, אך מיעטה לסכן את השער, וגם כשכן - החמיצה.

בדקה ה-69 מצא המחליף גלסון מרטינס את המשקוף לאחר שהגבהה שלו הוסטה על ידי אחד משחקני ההגנה והטעה את קיילור נבאס, כשדיאטה החמיץ גם הוא מול שוער פ.ס.ז'. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ניסתה לעקוץ במתפרצת ובדקה ה-81 הצליחה להכפיל את יתרונה, כשאנחל די מריה מצא במסירת עומק את קיליאן אמבפה שלא התקשה והקפיץ באלגנטיות מול השוער הפולני רדוסלאב מאייצקי בדרך לשער השני של פריז במשחק, וחשוב מכך - לעבר הנפה נוספת. משמעות הזכייה היא שפריז סן ז'רמן תגיע לישראל ב-1 באוגוסט ותתמודד במסגרת הסופרקאפ הצרפתי, שייערך בארץ.

מרקיניוס קפטן פריז סן ז'רמן מניף את הגביע הצרפתי. רויטרס
גביע מספר 14 בתולדות פ.ס.ז'/רויטרס
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
שער ובישול בדרך לעוד תואר. אמבפה/רויטרס

הרכבים

מונאקו: רדוסלב מאייצקי, ג'יבריל סידיבה, אקסל דיסאסי (בנואה בדיאשיל 74), גיז'רמו מריפאן, קאיו הנריקה, רובן אגילאר (קרפין דיאטה, 46), אורליאן טשואמני, יוסוף פופאנה (גלסון מרטינס, 60), אלכסנדר גולובין, קווין פולאנד (ססק פברגאס, 74), וויסאם בן ידר (סטפן יובטיץ', 60).

פריז סן ז'רמן: קיילור נבאס, אלסנדרו פלורנצי (קולין דאגבה, 67), מרקיניוס, תילו קהרר, עבדו דיאלו, לאנדרו פארדס (אנדר הררה, 79), דנילו פריירה, אידריסה גיי, אנחל די מריה (פאבלו סרביה, 90), מאורו איקרדי (מואיז קן, 79), קיליאן אמבפה.

מהלך המשחק

  • דקה 19: גול! פריז סן ז'רמן עולה ל-0:1: אקסל דיסאסי איבד כדור ברשלנות לקיליאן אמבפה, והחלוץ הצעיר סידר למאורו איקרדי כיבוש קליל מול שער חשוף.
  • דקה 30: אלסנדרו פלורנצי ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך השוער רדוסלאב מאייצ'קי היה במקום והדף לקרן.
  • דקה 39: קווין פולאנד בעט כדור שפגע בשחקן הגנה של פריז ועבר לרוחב קו השער, לא רחוק היה מלהיכנס - אך בסופו של דבר יצא לקרן.
  • דקה 69: המחליף גלסון מרטינס הגביה כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את נבאס ונעצר רק במשקוף.
  • דקה 71: קרפין דיאטה מצא את עצמו במצב טוב, אך הבעיטה שלו מסף הרחבה הייתה חלשה ונקלטה בקלות על ידי נבאס.
  • דקה 81: גול! פריז סן ז'רמן עולה ל-0:2: דווקא לאחר לחץ של מונאקו, מצא אנחל די מריה את קיליאן אמבפה שהקפיץ באמנות מעל מאייצקי וקירב את הקבוצה מהבירה לזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully