וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ערערה: דחו את המשחק מול מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 22:00

האם מועד חצי הגמר שוב ישונה? הצהובים ערערו לבית הדין העליון בדרישה לדחות את משחק חצי גמר הגביע שנקבע ליום חמישי כדי שהזרים יחזרו: "ההחלטה התקבלה בחוסר סמכות וחוסר סבירות קיצוני". מאור קנדיל סיים את העונה

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מעל סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המשחק מול מכבי חיפה שוב יידחה? יונתן כהן/ברני ארדוב

מכבי תל אביב לא מוותרת: הקבוצה הגישה היום (שלישי) עתירה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בדרישה שלא לקיים את משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב. בעתירתה טוענת הקבוצה כי ההחלטה על קיום המשחק ביום חמישי הקרוב גורמת לפגיעה ספורטיבית קשה במועדון בשחקנים ובאוהדים.

לאור המצב הבטחוני, העובדה שכל שחקניה הזרים (למעט אחד) עזבו את הארץ, וכן היות שהיא אינה מקיימת אימונים סדירים בשבוע האחרון. עוד טוענת מכבי תל אביב כי ההחלטה התקבלה בחוסר סמכות וחוסר סבירות קיצוני, שכן על פי התקנון היה על ההתאחדות לקיים ישיבת הנהלה.

העתירה הוגשה לאחר שבמשך השבוע האחרון פעלה מכבי תל אביב במאמץ רב, בשיחות ובמכתבים עם אנשי ההתאחדות, בניסיון למצוא פתרון ספורטיבי ושוויוני לכל הצדדים. למרות המאמצים הללו ולמרות שנמצא מתווה שניתן היה להסכים עליו, בתום ישיבה שהתקיימה היום בנוכחות כל הנציגים הרלוונטיים נדחתה דרישת מכבי תל אביב שלא לקיים את המשחק ביום חמישי. לפיכך בלית ברירה, הוגשה העתירה, שהדיון בעניינה ייערך מחר בשעה 16:00.

ללא קשר לכך, הקבוצה עדכנה שמאור קנדיל, שסובל מבקע בשרירי הבטן, יטוס לגרמניה לניתוח והוא כמובן לא ישחק יותר העונה.

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא ישחק יותר העונה./מאור אלקסלסי

אגב, מכבי חיפה הביעה הסכמה עקרונית לדחות את המשחק כדי שהזרים של מכבי תל אביב יספיקו לחזור, אבל המנהלת דחתה את זה משיקולי לו"ז וכדי שיהיה אפשר לסיים את העונה בזמן. הצהובים לא מוותרים וכעת נראה כיצד בית הדין יגיב לערעור הזה.

גורמים בהתאחדות יבהירו בעתירה מחר שלא רק מכבי חיפה התנגדה אלא בעיקר מנהלת הליגה. "במנהלת הבינו שדחייה של חצי הגמר תביא לדחיית משחקי הליגה ולמצב בו יהיה קשה לסיים את העונה לפני סוף חודש מאי ולכן גם במנהלת התנגדו לדחיית המשחקים", אמר גורם בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully