וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול עלתה למקום הרביעי אחרי 0:3 על ברנלי

הקבוצה של קלופ ניצלה את ההזדמנות וכרגע מחזיקה בכרטיס הרביעי לליגת האלופות. טוטנהאם הפסידה והתרחקה מהליגה האירופית

תקציר: ברנלי - ליברפול 3:0/ספורט 1

המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג נמשך היום (רביעי) עם שישה משחקים, כשליברפול עלתה למקום הרביעי עם 0:3 בחוץ על ברנלי. טוטנהאם המאכזבת הפסידה בביתה 2:1 לאסטון וילה, וראתה את ווסטהאם מורידה אותה למקום השביעי אחרי 1:3 על ווסט ברומיץ'. ארסנל רשמה 1:3 דרמטי על קריסטל פאלאס.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
ליברפול תלויה בעצמה. רוברטו פירמינו/רויטרס

ברנלי - ליברפול 3:0

האדומים לא נזקקו הפעם לשער דרמטי של השוער אליסון, ניצלו את ההזדמנות שקיבלו בעקבות הניצחון של צ'לסי על לסטר, ועלו למקום הרביעי ששווה כרטיס לליגת האלופות בזכות ניצחון רביעי רצוף. רוברטו פירמינו כבש מקרוב בדקה ה-43 אחרי הכנה מצד שמאל של המגן אנדי רוברטסון, והבלם הצעיר נת'ניאל פיליפס נגח את השני בדקה ה-52 וחגג שער בכורה. רוברטסון הוסיף בישול שני בדקה ה-88 למחליף אלכס אוקסלייד צ'מברליין, וליברפול צריכה ניצחון ביתי על קריסטל פאלאס כדי להבטיח את הכרטיס.

שחקני אסטון וילה חוגגים מול טוטנהאם. רויטרס
עוד מפלה. וילה חוגגת מול טוטנהאם/רויטרס

טוטנהאם - אסטון וילה 2:1

משחק הבית האחרון ל-2020/21 של התרנגולים היה עגמומי כמו רוב העונה מבחינתם. טוטנהאם איבדה סיכוי להשתחל לטופ 4 עוד לפני המחזור, ולא ממש נתנה להארין קיין סיבות לחשוב מחדש על החלטתו (כך לפי התקשורת הבריטית) לעזוב בסיום העונה. התרנגולים עלולים לאבד גם את המקום השישי, המוביל לליגה האירופית, ולהישאר ללא אף כרטיס לאירופה בעונה הבאה. סטיבן ברחווין דווקא העלה אותם ליתרון מוקדם בדקה השמינית, אולם סרחיו רגילון השווה עם שער עצמי אומלל (20), ואולי ווטקינס השלים מהפך (39) וקטע עבור וילה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

צפו בהפסד של טוטנהאם לאסטון וילה

תקציר ה-1:2 של אסטון וילה על טוטנהאם/ספורט1

קריסטל פאלאס - ארסנל 3:1

התותחנים ניצלו את איבוד הנקודות של טוטנהאם כדי לחזור למאבק על כרטיס לליגה האירופית, ממנו הם רחוקים כעת נקודה אחת בלבד. ניקולא פפה כבש ראשון (35), כריסטיאן בנטקה איזן (62) עם שער שלישי ברציפות, אלא שגבריאל מרטינלי בן ה-19 (90) ופפה (95) אמרו את המילה האחרונה והכריעו בסיום דרמטי במיוחד. היה משחק הבית האחרון בקריירה של רוי הודג'סון. המנג'ר בן ה-73 ינהל בעוד ארבעה ימים את משחקו האחרון לפני הפרישה, כשיתארח אצל ליברפול.

צםו ב-1:3 של ארסנל על קריסטל פאלאס

תקציר: קריסטל פאלאס- ארסנל 3:1/ספורט 1

משחקים נוספים

ווסט ברומיץ' - ווסטהאם 3:1
לווסט ברומיץ': מתאוס פריירה (27). לווסטהאם: תומאש סוצ'ק (45), אנג'לו אוגבונה (82), מיקייל אנטוניו (88). דקלן רייס החמיץ פנדל (3)

אברטון - וולבס 0:1
לאברטון: רישארליסון (48)

ניוקאסל - שפילד יונייטד 0:1
לניוקאסל: ג'ו ווילוק (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully