וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור יידחה? במנהלת נוטים להזיז את מחזור הלאומית לשלישי

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 20:56

לאור המצב הבטחוני ובקשת מספר קבוצות המעורבות במאבקי הירידה, ייתכן ומשחקי המחזור הקרוב יידחו לשבוע הבא. קודם לכן נדחה ערעורה של הפועל פתח תקוה, שביקשה לבטל את מחזור הסיום בשל המצב

לבאן קוטאליה הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
המחזור יידחה? קוטאליה/מאור אלקסלסי

מנהלת הליגות נוטה לדחות את המחזור בליגה הלאומית ליום שלישי הקרוב וזאת על רקע בקשות הקבוצות המעורבות במאבקי הירידה. במנהלת קיבלו בקשות שונות לאורך היממה האחרונה לדחות את הליגה וכעת מסתמן שראשי המינהלת אכן נוטים לקבל את הבקשות. ההחלטה, אם וכאשר תתקבל, עשויה לגרום לבעיות שכן לא מעט שחקנים סגרו חופשות בחוץ לארץ כבר ביום ראשון הקרוב. דחיית המשחקים עשויה להביא למצב בו יצטרכו השחקנים לדחות את החופשות שתכננו, שכן מרבית החוזים בין השחקנים לקבוצות הם עד ל-31 במאי.

אליאור משעלי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
ינדוד לצפון? אליאור משעלי/מאור אלקסלסי

קודם לכן, המנהלת דחתה את בקשתה של הפועל פתח תקוה להקפיא את היורדת השנייה בשל העובדה שהקבוצות לא מתאמנות והיא דורשת כעת שהמשחק הקריטי מול הפועל עפולה ייערך ביום שישי. הבעיה: פיקוד העורף לא מאשר לארח משחקים בפתח תקוה וכעת הקבוצה תצטרך לנדוד למגרש חלופי בצפון. מהמועדון נמסר שהם שוקלים את צעדיהם בעקבות ההחלטה.

כידוע, הפועל פתח תקוה חייבת לנצח את המשחק מול עפולה ולקוות למעידה של הפועל עכו או אום אל פאחם במשחקים שלהם, כדי להינצל מירידה ישירה. בפתח תקוה טוענים שהיריבות של השתיים לא מתאמנות ולכן אין ערך ספורטיבי להמשך קיום הליגה.

יש לציין שגם הקבוצה של קלמי סבן תגיע למשחק ללא זרים, אחרי שהקבוצה שחררה את הזרים שלה לחו"ל - בין היתר אחרי שביתו של הקשר הברזילאי היגור וידאל, ניזוק באופן חמור אחרי הפצצה מרצועת עזה. הקבוצה גם ביקשה לדחות את המשחק בכל מקרה לשבוע הבא, זאת בגלל שנכון לעכשיו אין אישור לארח במושבה בגלל המצב הבטחוני.

שחקני הפועל עפולה. מאור אלקסלסי
בעין הסערה. שחקני הפועל עפולה/מאור אלקסלסי

אגב, הפועל עפולה הודיעה מוקדם יותר היום (שלישי) ששני שחקניה הקרואטים, לוברה צ'יריאק ואנטוניני צ'ולינה, עוזבים ולא ישחקו נגד הפועל פתח תקוה במחזור הסיום של הליגה הלאומית. צ'יריאק כבר המריא למולדתו לפנות בוקר, בעוד צ'ולינה יעזוב את ישראל מחר.

הפועל עפולה אמנם סיימה את המשימות שלה לעונה הנוכחית, אבל הפועל פתח תקוה נאבקת נגד הירידה ומדורגת במקום ה-15 והלפני אחרון.

סביר להניח שבהפועל עכו והפועל אום אל פאחם, שנאבקים במלאבסים, לא יראו בעין יפה את העובדה שעפולה אמורה להגיע בסגל חסר למשחק שנקבע ליום שישי.

עוד בוואלה!

הפועל פתח תקוה דורשת להקפיא את היורדת השנייה מהלאומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully