וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה דורשת להקפיא את היורדת השנייה מהלאומית

17.5.2021 / 21:15

המלאבסים הסבירו: "אנו הקבוצה היחידה שנפגעה באופן ישיר כתוצאה ממצב החירום. לא ניתן לקבל מצב בו קבוצה אחת מופלית לרעה"

אוהדי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
יתרון הביתיות יאבד. אוהדי הפועל פתח תקוה/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה שיגרה היום (שני) מכתב למנהלת הליגות ולהתאחדות לכדורגל בדרישה להקפיא את היורדת השנייה מהליגה הלאומית לאור המצב הביטחוני שמקשה על ההכנות ועל קיום מחזור הסיום. כרגע הפועל פתח תקוה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, שממנו יורדים לליגה א'.

במכתב הסביר המועדון: "בימים האחרונים, חלו מספר אירועים דרמטיים, אשר משפיעים באופן ישיר על הספורטיביות של קיום מחזור המשחקים האחרון, כאשר הנפגעת העיקרית מאותם אירועים היא הפועל פתח תקוה. ראשית, באחד ממטחי הירי אשר נורו מרצועת עזה לעבר ישראל, פגע אחד הטילים בסמוך לביתו של אחד השחקנים היגור וידאל, וגרם לנזקים כבדים לדירת. כתוצאה מכך, החליטו שלושת השחקנים הזרים שלנו, המהווים נדבך חשוב ביותר בסגל הקבוצה, לעזוב באופן מיידי את
ישראל. נכון לרגע זה, שלושת השחקנים אינם בישראל ואנו נמצאים בחסר מקצועי משמעותי ביותר ערב המחזור.

"בנוסף, לנוכח המצב, אין לנו אפשרות להתאמן באופן סדיר במתחם האימונים שלנו ורק בימים האחרונים הצלחנו למצוא מגרשים להתאמן בהם, באופן חסר (אימון אחד בלבד ביום), כאשר בכל יום עלינו לאלתר ולמצוא מגרשים חלופיים להתאמן בהם.

"אם לא די בכך, ממידע שהגיע אלינו, קבוצות מכבי אחי נצרת ומ.ס כפר קאסם, אשר עתידות לשחק מול שתי יריבותינו למאבק ואשר מקצועית איבדו כל עניין בליגה, הפסיקו את אימוניהן לפני מספר ימים. לזאת יש להוסיף את העובדה כי נוכח היותנו בטווח האש, לא יתאפשר לנו לארח את המשחק במגרשנו הביתי ולחילופין לא יתאפשר לנו לארח את המשחק מול הקהל הביתי שלנו".

היגור וידאל שחקן הפועל פתח תקוה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
ההודעה של הקשר היגור וידאל/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

פתח תקוה הוסיפה: "דומה כי הצטברות כל הנסיבות המפורטות לעיל ואשר כולן פועלות כנגדנו, יוצרת עיוות ספורטיבי בלתי סביר ובלתי אפשרי של מחזור המשחקים הנוכחי והן עשויות להשפיע באופן מכריע על זהות הקבוצה השנייה היורדת לליגה א'. אנו הקבוצה היחידה אשר נפגעה באופן ישיר כתוצאה ממצב החירום שנוצר במדינה ונוכח המיקום הגיאוגרפי בו אנו מצויים ביחס לשתי הקבוצות האחרות המתחרות עימנו כנגד הירידה.

"בכל הכבוד, לא ניתן להשלים עם הסיטואציה שנוצרה ולא ניתן לקבל מצב בו קבוצה אחת מופלית לרעה אל מול יתר הקבוצות נוכח מצב החירום שנוצר וכל זאת, כאשר על הכף עומד אירוע כה דרמטי. בנסיבות הללו ובהינתן שאנו הנפגעים העיקריים ממצב החירום והשלכותיו, הפתרון הנכון, הצודק והספורטיבי ביותר הוא ביטול מחזור המשחקים האחרון וביטול היורדת השנייה לליגה א', באופן שהיורדת היחידה מהליגה הלאומית תהיה הפועל כפר שלם, אשר כבר ירדה לליגה טרם המחזור וטרם כניסת המדינה למצב חירום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully