וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מאוכזבת: "בדיוק הרגשנו שאנחנו מתחילים לעלות"

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 13:27

האדומים יופיעו לרגעי ההכרעה עם סגל שונה לגמרי ועשויה לארח בארנה. ביקורת על הראיון של אדומייטיס: "לא לקח אחריות"

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. דני מרון
אחד הבודדים שנשארו. בריימו/דני מרון

בהפועל ירושלים מנסים להתארגן לקראת המשך העונה בליגת העל, לאחר השינויים הכפויים בסגל. כזכור, לא פחות מארבעה זרים עזבו את האדומים לארצות הברית כשרק כריס קרמר וסולימן בריימו נשארו, לצד ארבעה ישראלים ששיחקו באופן תדיר העונה - תמיר בלאט, אדם אריאל, עידן זלמנסון ועדי כהן סבן.

הקבוצה צירפה את הפורוורד ג'וליאן בויד מאליצור קרית אתא וצפויה להחתים גם את הגארד דניאל דנינו ששיחק בהפועל חבל מודיעין והיה אחד הישראלים המצטיינים העונה בליגה השנייה. עידן רג'ואן מתאמן עם הקבוצה גם כן, למרות שלא הוחלט האם יירשם, ומי שעוד יהיה חלק מהרוטציה של יונתן אלון הוא ניב בלול שמיעט לקבל העונה הזדמנויות.

ירושלים צפויה לארח כבר השבוע משחק ליגה באולמה הביתי אם יוחלט לבטל את הבועה באילת, שכן הבירה מוגדרת כעיר בה ניתן לקיים פעילות, בניגוד לערים אחרות במרכז הארץ.

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. לילך וייס רוזנברג
"היה טוב אם לא היה מתראיין" אדומייטיס/לילך וייס רוזנברג

בירושלים התאכזבו מהסיטואציה שנכפתה עליהם, בדיוק כשנדמה היה שהקבוצה שינתה מומנטום עם ניצחון חוץ על הפועל אילת וניצחון ביתי על גלבוע/גליל. "הייתה תחושה סוף סוף של שינוי. דברים התחילו להתחבר גם עם יונתן אלון, הרגשנו שאנחנו מתחילים לעלות למעלה והיה גם סיכוי אמיתי לקחת את הביתיות בפלייאוף", אמרו במועדון הבוקר, "בפועל אנחנו אוספים עכשיו חתיכות כדי שתהיה קבוצה תחרותית. מצב מבאס מאוד".

בנוסף קראו במועדון ביומיים האחרונים את דבריו של המאמן הליטאי דאיניוס אדומייטיס שפוטר בחודש שעבר מתפקידו אחרי שהתרסק עם הקבוצה ממקום בצמרת אל המקום החמישי ואיבד שלושה תארים. "ראיון שלם בלי שהוא לקח אחריות על עבודה לא טובה", סיפר אחד מאנשי ירושלים, "מספיק שתשאל מסביב את השחקנים כדי שתבין שהוא לא התאים ולא עשה מאמץ גדול מדי כדי להתאים את עצמו. היה טוב אם לא היה מתראיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully