וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר הפועל פתח תקוה שדירתו נפגעה מרקטה: "ייקח לי זמן להשתקם נפשית"

היגור וידאל שדירתו נשרפה מתקשה להתאושש מרגעי החרדה: "אני מתענה בלילות, התמונות לא יוצאות לי מהראש. אחרי מה שעברתי, עדיף לא לחזור לישראל"

בווידאו: פגיעת רקטה בפתח תקווה/ראובן קסטרו, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

היגור וידאל, קשר הפועל פתח תקוה שדירתו נפגעה כתוצאה מפגיעת רקטה, סיפר אמש (שני) בברזיל על רגעי החרדה שחווה כאשר הדירה בה הוא ואשתו ההרה התגוררו נשרפה.

"התמונות לא יוצאת לי מהראש. אני לא מצליח לשכוח את צרחות האימה של אשתי, את שיחות ההרגעה שלי עם אמא שלה בזמן שהיא צועקת ובכה. אלה תמונות של טרור שמענות אותי בלילות. כשאני נשכב לישון, הכל חוזר אליי. ייקח לי זמן להתאושש נפשית", אמר וידאל ל"גלובו".

היגור וידאל שחקן הפועל פתח תקוה לפני גוני נאור שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
עבר חוויה טראומתית. היגור וידאל/דני מרון

וידאל סיפר שהרקטה פגעה בביתו בשעה שאשתו ניהלה שיחת טלפון עם הוריה. "הם שמעו הכל. את הפיצוצים, את התגובות המפוחדות שלנו. ברגע שהבנו שהבית נפגע, הייתי חייב לנתק את השיחה ונותק הקשר איתם לזמן ממושך. הם היו משוכנעים שנפגענו פיזית".

וידאל נמלט מישראל בתחילת השבוע. "תודה לאל שהצלחתי, כי היה הרבה מתח. לקחתי את הטיסה הכי מוקדמת בבוקר לדובאי וכשהגעתי לשם, שמעתי שכל הטיסות היוצאות מישראל בוטלו", סיפר. "אחרי מה שעברתי, אני מעדיף לא לחזור לישראל. אני מקווה שישראל תוכל לחיות בשלום, ואז אולי אשקול לחזור לשם. יש לי מקום חם בלב למדינה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully