וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון בנבחרת העונה באוקראינה: "הקבוצה הלכה אחורה, הוא התקדם"

המספרים המשופרים השתלמו לקשר שחטאר דונייצק: "יהיה מעניין לראות איך ישתדרג תחת המאמן החדש". ג'ואל אבו חנא כמעט נכנס

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק, אתר רשמי
עונה אישית טובה מאוד. סולומון/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק

המספרים המשופרים השתלמו: מנור סולומון נכלל בנבחרת מצטייני העונה של הליגה האוקראינית של אחד האתרים הפופולריים במדינה. קשר שחטאר דונייצק שכבש העונה תשעה שערי ליגה ובישל אחד ב-23 הופעות, שילש את המספרים שלו מהעונה הקודמת, בה כבש שלושה שערים בלבד.

"סולומון המשיך להתפתח ולהשתפר, למרות העונה המאכזבת של הקבוצה", כתבו בתקשורת האוקראינית. "יהיה מעניין מאוד לראות איך הוא יתפקד תחת המאמן החדש שיגיע לשחטאר. האם האיש החדש על הקווים יהפוך אותו לעוד יותר טוב?"

שחקן זוריה לוגנסק, ג'ואל אבו חנא. Quality Sport Images, GettyImages
מחירו האמיר. אבו חנא/GettyImages, Quality Sport Images

סולומון שהצטיין העונה גם בזירה האירופית עם שני שערים לרשת של ריאל מדריד בליגת האלופות, עדיין מקווה להימכר לקבוצה בכירה ביבשת בקיץ, אולם עדיין לא ברור אם שחטאר תסכים למכור אותו כעת.

נציג נוסף של נבחרת ישראל שכמעט נכנס להרכב העונה הוא ג'ואל אבו חנא. הבלם בן ה-23 היה אחד מעמודי התווך של זוריה לוגנסק העונה, אמנם נותר מחוץ לרשימה אבל קיבל אזכור של כבוד: "אבו חנא הצטרף לזוריה בקיץ ב-2019 והתברר שעשה החלטה נכונה. כבר בעונתו הראשונה הוא הפך לשחקן חשוב, ובשנייה הוא רק השתפר. המחיר שלו האמיר בשנה מחצי מ-250 אלף יורו למיליון יורו, ובעונה הבאה יעבור ללגיה ורשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully