וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטול היורדת השנייה עשויה להשאיר את נהריה בליגה, הבועה באילת תבוטל?

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 14:38

במנהלת הליגה גילו כי לאור ההחלטה בתחתית שתעלה לדיון מחדש בישיבת הדירקטוריון עשויה הקבוצה מעין שרה לזכות מן ההפקר. תישקל הצעה לשחק במגרשים שפיקוד העורף מתיר להשתמש בהם באזור הצפון וירושלים מבלי לעזוב את בתי השחקנים

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
זמן להחליט. שמואל פרנקל/יוסי ציפקיס

דירקטוריון מנהלת הליגה יתכנס היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים בתל אביב כדי לקבל החלטות סופיות לגבי המשך עונת 2020/21 לנוכח המצב הבטחוני ועזיבת חלק מהזרים של הקבוצות לארצות הברית.

כזכור, ביום ראשון בצהריים הודיעה מנהלת הליגה כי בתום העונה הנוכחית ולאור המצב תהיה רק יורדת אחת מליגת העל, אך לאחר ההודעה החלו מספר חברי דירקטוריון לקבול על ההחלטה ובמנהלת החליטו לקיים דיון חוזר היום.

אחת הבעיות שגילו במנהלת בהחלטה היא כי אם יבטלו את היורדת השנייה, עירוני נהריה שאמורה לרדת לליגה הלאומית, תישאר עם סיכוי תיאורטי להישאר בליגה, ולאור ההחלטה של ביטול הירידה האפשרית של מכבי חיפה או בני הרצליה, יצטרכו במנהלת הליגה גם להודיע על השארת נהריה. לאור המצב הזה, ולאור בעיות נוספות, ישקלו במנהלת מחדש את ההחלטה.

בינתיים נהריה הודיעה שמקנזי מור יטוס ביום חמישי ליוון עד שהמצב יירגע. בעקבות התחממות גזרת הצפון, ביקשו גם מאליק ניומן ומייקל יאנג להצטרף אליו.

במקביל, יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו החל להניע מהלך של החלפת הבועה באילת והעברת המשחקים לאולמות בצפון ובירושלים שם ניתן לקיימם. מלבד הפועל באר שבע שכבר ירדה לאילת, והפועל אילת, כל שאר הקבוצות לא ירדו עדיין דרומה ושחקנים חוששים להשאיר את משפחותיהם במרכז בשעה שיורים טילים. לאור זאת, הועלתה הצעה לקיים את המשחקים בצפון ובירושלים, ושהשחקנים ישארו לישון בבתיהם, או במלון בחיפה אם ירצו בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully