וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימוני הלם, הרס ברחובות, 185 שוטרים פצועים: דינמו דרזדן חגגה עלייה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 15:52

הקבוצה ממזרח גרמניה חזרה לבונדסליגה 2 והאוהדים ציינו את ההעפלה כמו שרק הם יודעים. התוצאה: כ-40 עצורים ו-200 פצועים

אוהדי דינמו דרזדן משתוללים אחרי עליית הקבוצה לבונדסליגה 2/יוטיוב

רימוני הלם, אמצעים לפיזור הפגנות, הרס וחורבן וגם 185 שוטרים שסובלים מפציעות בדרגות שונות. זו לא רשימת המלאי של מהומות באחת הערים המעורבות בישראל, אלא המציאות ברחובות דרזדן בסוף השבוע, אחרי שדינמו המקומית הבטיחה את העפלתה בחזרה לליגת המשנה בגרמניה.

שמם של אוהדי אוהדי דינמו דרזדן הולך לפניהם כבר עשרות שנים וכשזה מגיע למהומות - לא מדובר בקומץ. מצד אחד המועדון ממזרח גרמניה זוכה לתמיכה אדירה מהקהל שמלווה אותו באלפים לכל פינה ונחשב לאחד מהנאמנים באירופה כולה. מצד שני אי אפשר לספור את כמות המקרים בהם האוהדים הצהובים-שחורים החריבו חנויות, מרכזי ערים, תחנות רכבת ועוד.

ביום ראשון דינמו הביסה 0:4 את טורקוג'ו מינכן במחזור הלפני אחרון בליגה השלישית בגרמניה ועוד לפני שריקת הסיום, פרצו מהומות אלוהים בעיר. אלפי אוהדים התחילו לחגוג תוך כדי שהם הורסים כל דבר שנקרה בדרכם וכמובן שאת אף אחד לא עניינה באותה רגעים שמירה על הנחיות הקורונה.

המשטרה התכוננה בכוחות מתוגברים וניסתה לעשות סדר, אבל לובשי המדים ספגו מטר של בקבוקים, אבנים וכל דבר שיד של חוליגן יכולה להרים וגם להשליך. רוב השוטרים טופלו במקום ושוחררו, אבל 11 מהם נזקקו לטיפול בבית החולים ושישה מהם אושפזו. 40 אוהדים של דינמו דרזדן נעצרו, כולם בגילאי 18-69 ו-44 בני אדם טופלו בבתי החולים.

דינמו דרזדן העפילה ליגה השנה למרות שחסרה את האוהדים שלה ביציעים בשל הקורונה. בדרך כלל ממוצע הקהל במשחקי הבית שלה עומד על למעלה מ-20 אלף. בפעם הקודמת שהיא שיחקה בליגה השלישית בגרמניה, בעונת 2014/15 ממוצע הקהל במשחקי הבית שלה עמד על 22,748 צופים ובשנה הבאה - שהייתה עונת עלייה - הממוצע צמח ל-27,545 צופים למשחק. בליגה השלישית!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully