וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוערך כסקורר? לברון ג'יימס עונה למבקרים: "תמיד העדפתי למסור"

קינג ג'יימס השלים 17 עונות עם ממוצע של 25 נקודות ומעלה, ועדיין מרגיש אנדרייטד: "אני מעדיף את זה ככה". לקראת הפליי אין: "לברון במצב הרבה יותר טוב מבראדלי ביל"

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
לא מוערך מספיק? לברון/GettyImages, Harry How

רגע לפני הדו קרב הגדול עם סטף קרי בפליי אין, לברון ג'יימס טוען: לא מעריכים אותי מספיק בתור סקורר. כוכב הלייקרס סיים את העונה הרגילה עם ממוצע של 25 נקודות והשלים הישג עצום, עם ממוצע של 25 נקודות ומעלה ב-17 עונות רצופות, מאז שהוא בן 19, החל מהשנה השנייה שלו ב-NBA. לשם השוואה, סקוררים גדולים אחרים בליגה כמו מייקל ג'ורדן, קובי בריאנט, קרלן מאלון וקווין דוראנט, הגיע לממוצע של 25 נקודות ומעלה ב-12 עונות "בלבד" (אם כי רובם שיחקו פחות שנים מלברון).

אמש (שני) צירף לברון צילום מסך מחשבון טוויטר של סטטיסטיקות NBA ובו ציוץ שמדגיש את הנתון המרשים שלו, וכתב: "מאז גיל 19! ואני עוד כזה שמעדיף למסור מאשר לקלוע תמיד הייתי כזה. בגלל זה לא מזכירים אותי ברשימה אחת עם הסקוררים הגדולים? זה מושלם, כי אני מעדיף שזה יישאר בדיוק ככה".

עם זאת, כשמעגלים את הממוצעים ל-30 נקודות ומעלה, לברון מפגר מאחור עם שתי עונות בלבד כאלה לעומת שמונה של מייקל ג'ורדן, שבע של ווילט צ'מברליין ושש של אוסקר רוברטסון. לברון כן חתום על כמה שיאי קליעה היסטוריים: הוא קלע הכי הרבה נקודות בפלייאוף, ראשון אי פעם במשחקי פלייאוף עם 20 נקודות ומעלה, ראשון אי פעם במשחקי פלייאוף עם 30 ומעלה, וכן מדורג במקום השלישי אי פעם בנקודות בכלל, ובמקום השישי בממוצע נקודות למשחק.

כך או כך, בארצות הברית עוסקים לקראת המשחק מול גולדן סטייט בעיקר במצ' אפ לברון מול סטף קרי הלוהט. כוכב גולדן סטייט סיים את העונה כמלך הסלים של הליגה, ומגיע לדו קרב אחרי סדרה של תצוגות קליעה מופלאות. לברון, לעומת זאת, רק חזר מפציעה.

"לברון מרגיש הרבה יותר טוב. הפציעה שלו כמעט נעלמה לחלוטין, הוא בקושי מרגיש כאבים", דיווח הלילה אדריאן ווג'נראוסקי. בהשוואה לבראדלי ביל מוושינגטון, שאף הוא מתכונן למשחק גורלי בפליי אין מול בוסטון ואף הוא סובל מפציעה, "המצב של לברון הרבה יותר טוב", טוען ווג'נראוסקי. "ביל עדיין מקבל שני טיפולים ביום ועדיין מרגיש כאבים עזים כשהוא משחק. הוא מתמודד עם זה, אבל אם המשחק מול בוסטון היה משחק עונה רגילה, אולי אפילו משחק פלייאוף שהוא לא להיות או לחדול, הוא לא היה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully