וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל משחק הידידות של נבחרת ישראל נגד מונטנגרו ב-5 ביוני

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 15:49

המשחק היה אמור להתקיים בחיפה. רוטנשטיינר סיפר: "ישראל ניצחה את הקורונה והייתה אופוריה, אבל אז התחיל המשבר"

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"ישבתי בין זוגות אופניים, כיסאות ישנים ומזרנים, מוקף באנשים אחרים". רוטנשטיינר/ברני ארדוב

משחק הידידות של נבחרת ישראל נגד מונטנגרו שהיה אמור להתקיים ב-5 ביוני בחיפה, בוטל בצל המצב הביטחוני בישראל. ההתאחדות לכדורגל מסרה היום: "ההתאחדות של מונטנגרו קיבלה בהבנה את הנסיבות הנוכחיות בהן קשה להתחייב מתי יחול שינוי במצב הביטחוני בישראל ושתי ההתאחדויות בוחנות אפשרויות שונות לקיום מפגש.

בניגוד ללא מעט ספורטאים זרים, וילי רוטנשטיינר עדיין נמצא בישראל וכרגע לא נראה שהוא מתכנן לעזוב, אבל מאמן הנבחרת ניצב בסיטואציה בה מעולם לא נתקל והוא מודאג. בריאיון באוסטריה, סיפר המאמן: "ביום ראשון בלילה למשל, התעוררתי ב-00:10 לקולה של אזעקה ורצתי למקלט של הבניין. הייתי מלא אדרנלין, ישבתי בין זוגות אופניים, כיסאות ישנים ומזרנים, מוקף באנשים אחרים. זה מאוד קשה לי מבחינה מנטלית, אני תופס את המצב כמאוד מאיים ומסוכן. אשתי והבת שלי מאוד מודאגות".

רוטנשטיינר המשיך: "עד עכשיו הסביבה בה אני גר לא נפגעה, אבל אדם נהרג בדירה לא רחוק ממשרדי ההתאחדות לכדורגל. זה המצב הכי גרוע מאז שהגעתי. ישראל הביסה את הקורונה, הייתה אופוריה, במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד היו כמעט 30 אלף איש. האווירה הייתה נהדרת, כולם חיכו לזה הרבה זמן ואז הגיע המשבר הזה. זה נורא. אני רוצה רק דבר אחד: שלום!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully