וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה חגג עם סיגר: "השחקנים נחמדים אליי כי הם רוצים לפתוח בגמר"

מאמן מנצ'סטר סיטי תועד בחגיגות האליפות: "הם יחזרו לכעוס עליי אחרי שאקבע את ההרכב". הארי קיין יגיע בתמורה לגבריאל ז'סוס?

פפ והחגיגה שכבשה את הרשת

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לחגוג את הזכייה באליפות אנגליה ולהתכונן במקביל לגמר ליגת האלופות נגד צ'לסי ביום שבת הבא. אמש (שני) פורסם באנגליה סרטון מחגיגות האליפות של הסיטיזנס, בו נראה פפ גווארדיולה חוגג כשהוא מעשן סיגר ושר שירים של אואזיס, מחווה לליאם גלאגר, האוהד המפורסם של הקבוצה.

המאמן המבודח התראיין אמש ל"דיילי מייל" וסיפר שהאווירה בקבוצה חיובית במיוחד מאז הבטחת האליפות. "השחקנים מקשיבים לי קצת יותר, כי הם לא טיפשים. הם רוצים לשחק בגמר, אז הם נחמדים אליי. ברגע שאקבע את ההרכב וחלק מהם יידעו שהם לא בפנים, הם יחזרו לכעוס ולהתמרמר עליי, כמו תמיד".

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 4:3/ספורט1

גווארדיולה סיפר שקווין דה בראונה המתאושש מפציעה יצטרף לקבוצה למשחק החוץ מול ברייטון, ושסרחיו אגוארו עדיין סוחב פציעה. "הוא לא כשיר בשלב זה, אבל נקווה שיוכל להיות בסגל למשחק מול אברטון. כמובן שהוא יכול לתרום לנו מהניסיון שלו גם בגמר האלופות", אמר.

המאמן סירב להתייחס לסוגיית הרכש בקיץ, למרות השמועות החמות על הארי קיין, שלפי דיווחים באנגליה ביקש לעזוב את טוטנהאם. לפי "דיילי מייל", סיטי היא אחת המתעניינות בחלוץ הנבחרת ותיתכן עסקת חליפין במסגרתה יעבור גבריאל ז'סוס לתרנגולים, שמעריכים אותו מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully