וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיטואציה ההזויה של ריבר פלייט: המגן יוצב בשער בגביע ליברטדורס

ארבעת השוערים נמצאים בין 15 החיוביים לקורונה, השוער מקבוצת המילואים לא נרשם למפעל ואם לא יאושר באופן חריג, המגן מילטון קאסקו יפתח בין הקורות מול אינדפנדיינטה סנטה פה (ה', 3:00, ספורט2)

תקציר: בוקה ג'וניורס - ריבר פלייט 1:1 (2:4 בפנדלים)/ספורט 1

ביום ראשון הציגה ריבר פלייט את לאו דיאס, שוער המשנה בן ה-21 של קבוצת המילואים, שערך הופעת בכורה דווקא בסופרקלאסיקו מול בוקה ג'וניורס והצטיין ברבע גמר גביע הליגה, אבל לא מנע הפסד בפנדלים. דיאס הוזעק להרכב בגלל מכת הקורונה שפקדה את הקבוצה והשביתה 15 שחקנים, ביניהם השוער הבכיר פרנקו ארמאני ושלושת מחליפיו (אנריקה בולוניה, חרמן לוקס ופרנקו פטרולי). אלא שבגביע ליברטדורס לדיאס אסור לשחק.

התאחדות הכדורגל בדרום אמריקה אפשרה לקבוצות שמשחקות במפעל היבשתי לרשום עד 50 שחקנים, לאור משבר הקורונה והעומסים הרבים, אבל מרסלו גז'ארדו בחר לציין ברשימה שלו רק 32 שמות כי לא רצה להשתמש בשחקנים שלא מתאמנים אצלו. עכשיו, כשיש לו 15 חיוביים לקורונה ועוד שלושה פצועים, הוא נשאר עם 14 שחקנים בסגל, ואף אחד מהם הוא לא שוער.

אם לא יאושר רישום חריג של דיאס, מי שיפתח בשער של ריבר במשחק הביתי מול אינדפנדיינטה סנטה פה במחזור החמישי של שלב הבתים בליברטדורס (בין רביעי לחמישי, 3:00, ספורט2) הוא המגן השמאלי מילטון קאסקו. אגב, גם מבין שחקני השדה יש שני "שוערים" בכירים ממנו, אבל אנסו פרס סובל מפציעה וניקו דה לה קרוס הוא אחד ממושבתי הקורונה. אז בגיל 33, המגן שערך שלוש הופעות במדי נבחרת ארגנטינה וכבר שיחק גם כבלם וקשר, עשוי להתנסות בעמדה חדשה לגמרי.

מילטון קאסקו שחקן ריבר פלייט. רויטרס
שוער לעת מצוא. מילטון קאסקו/רויטרס

ריבר הציבה בעבר שחקני שדה בשער, אבל לא משריקת הפתיחה. ב-1949, לאחר פציעה של אמדאו קאריסו וכשלא היו שוערים מחליפים, אלפרדו די סטפנו נכנס לשער בסופרקלאסיקו. 10 שנים לאחר מכן, קאריסו הורחק והמגן חוליו נואין תפס את מקומו ואפילו עצר פנדל מול אטלנטה.

מקרה מוזר היה במרץ 1998 לחלוץ הקולומביאני חואן פאבלו אנחל, שבהופעת הבכורה שלו במדי ריבר מצא את הרשת, אבל סיים את המשחק מול דפורטיבו אספניול כשוער בעקבות הרחקתו של רוברטו בונאנו. אנחל ספג מיד בכדור חופשי, אבל ריבר ניצחה 1:4.

ארבע שנים אחר כך, אנחל קומיסו הורחק במצב של 0:0 מול ראסינג קלוב בדקה ה-89, ולריבר לא היה עוד חילוף. אנדרס ד'אלסנדרו לקח את הכפפות, אבל הן היו גדולות מדי לידיו הקטנות וכך מרטין דמיצ'ליס הפך לשוער לעת מצוא. הבלם/קשר סידר חומה מעובה שבלמה את הניסיון של קלאודיו אובדה, ריבר דהרה למתפרצת והמחליף נלסון קואבס כבש את שער הניצחון המיתולוגי בדרך לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully