וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ: בורנמות' וסוונסי ניצחו במשחק הראשון

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 9:13

שער של ארנאוט דאנג'ומה בדקה ה-55 סידר לקבוצה שסיימה את העונה במקום השישי יתרון קטן לקראת הגומלין. הוולשים ניצחו בבארנסלי

תקציר: בורנמות' - ברנטפורד 0:1/ספורט1

המשחקים הראשונים בחצי גמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג נערכים הערב (שני). בורנמות' הצליחה לנצח 0:1 את ברנטפורד ולהשיג מקדמה קטנה לקראת הגומלין, בהמשך סוונסי ניצחה את בארנסלי 0:1 בחוץ.

שחקני בורנמות' חוגגים. רויטרס
גם ניצחו וגם שמרו על רשת נקייה. שחקני בורנמות'/רויטרס

בורנמות' - ברנטפורד 0:1

המארחת, שסיימה את העונה הסדירה במקום השישי, הצליחה לפתוח את ההתמודדות מול השלישית בצורה לא רעה בכלל ותגיע אל משחק החוץ עם מקדמה קטנה שיכולה להיות משמעותית מאוד. ארנאוט דאנג'ומה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-55 עם סיומת מושלמת אחרי שקיבל מסירת עומק מוצלחת מדייויד ברוקס וקבע 0:1. לברטנפורד היו כמה מצבים, אבל מתיאס ינסן ובריאן אמבאומו רשמו החמצות ולא הצליחו לסדר את שער החוץ החיוני כל כך. גם הקהל באנגליה ממשיך לחזור אל המגרשים ובאצטדיון ויטאליטי היו 2,200 אוהדים שדחפו את האדומים-שחורים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בארנסלי - סוונסי 1:0

שער יקר של אנדרה אייוו בדקה ה-39 - אחרי ספק נבדל - עשה א ההבדל והעניק לוולשים יתרון משמעותי לקראת הגומלין אותו הם יארחו. בארנסלי הייתה יותר מסוכנת, אבל לא הצליחה להכניע את פרדי וודמן המיוחס, כשלשיאה היא מגיעה בדקה ה-93, אז קרלטון מוריס הדביק כדור למשקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully