וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר הותקף על ידי גולשים ישראלים: "כותב את מה שעל ליבי"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 18:21

סנטר מכבי תל אביב צייץ שנמאס לו לראות ילדים נהרגים ולאחר מכן כתב: "לא בוחר צד, רק מאחל שלום ואהבה לכולם"

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. דני מרון
ספג ביקורת מגולשים ישראלים. האנטר/דני מרון

סנטר מכבי תל אביב אותלו האנטר צייץ היום (שני) מספר דברים בנוגע למצב המלחמה בין ישראל לפלסטינים ברצועת עזה.

"נמאס לי לחלוטין לראות ילדים נהרגים וכמה אידיוטים שמנסים להגיד לי דברים אחרים", כתב האנטר. הסנטר ספג ביקורת ממספר ישראלים יהודים ולאחר מכן צייץ גם: "אז לאלה שחושבים שאני בוחר צד לגבי מה שקורה, אני לא. כתבתי משהו כללי כי כך אני מרגיש באמת בלב שלי. שום דבר לא הולך לשנות את זה. אני רק מאחל שלום ואהבה לכולם וזה הכול".

האנטר, שיחגוג 35 בעוד 11 ימים, הגיע אל מכבי תל אביב בתחילת העונה שעברה אחרי שתי עונות בצסק"א מוסקבה. בעונה שעברה הוא נחשב לאחד השחקנים המובילים של הצהובים ורשם ביורוליג 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק כשהוא רושם כמה תצוגות נהדרות. הוא קלע 20 נקודות נגד צסק"א מוסקבה ומול מילאנו הוא סיים עם 14 נקודות ו-14 ריבאונדים, נגד אנאדולו אפס היו לו 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, כולל אחד קריטי במהלך ההתקפי האחרון של הצהובים. כמו כן, הוא קלע את סל הניצחון מול פנרבחצ'ה בחוץ שתי שניות לסיום. העונה, כמו כל הקבוצה, האנטר מעט דעך ורשם ממוצע של 8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק. תצוגת השיא שלו הייתה נגד מילאנו בחוץ עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים במשחק בו מכבי תל אביב הובסה. הוא בלט גם נגד צסק"א מוסקבה בבית עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים.

האנטר הוא הזר היחיד ממכבי תל אביב ששיתף את מכתב הזרים, בו נקבע שהם יעזבו את הארץ. לצהובים יש אופציה על הסנטר הוותיק גם לעונה הבאה והם לא אמורים לממש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully