וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה לא יהיה כשיר לחצי גמר הגביע, שחקן: "אין ראש לכדורגל"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 10:16

קשר מכבי תל אביב שנפצע במשחק העונה מול מכבי חיפה עוד רחוק מחזרה לפעילות מלאה ואם המפגש המסקרן ייערך השבוע הוא לא יהיה בסגל. גם קנדיל עדיין לא התאושש, שכטר יפתח בשל היעדרותם של פשיץ' ובלקמן

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. אריאל שלום
עדיין לא כשיר. גולסה/אריאל שלום

שלושה ימים לחצי גמר גביע המדינה, מכבי תל אביב תיתן היום (שני) חופש לשחקנים שמתאמנים כבר ארבעה ימים כאורחים במתקן האימונים של מכבי נתניה. "מתאמנים עד כמה שאפשר, אבל לאף אחד אין ראש לכדורגל. זו האמת", אמר שחקן בקבוצה שכזכור שיחררה את מרבית השחקנים המתגוררים בחו"ל כדי להיות עם המשפחות שלהם רחוק ממטחי הטילים וההתפרעויות ברחובות ישראל.

במכבי תל אביב מאמינים שברגע שהדברים יירגעו, תהיה הפסקת אש והאזעקות ייפסקו ייקח למועדון מקסימום 36 שעות כדי להחזיר את השחקנים לארץ. כרגע, אין לשום שחקן כרטיס טיסה חזרה לארץ נקוב בתאריך למרות שההתאחדות לכדורגל קבעה את משחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה ליום חמישי בערב והיא נחושה הפעם לקיימו, גם אם זה כרוך בהעתקת המשחק לאצטדיון בחיפה וקיומו ללא קהל.

איתי שכטר, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בתמונת ההרכב. שכטר/אריאל שלום

אם המשחק יתקיים בחמישי, הקבוצה תצטרך לשחק בהרכב חסר. מעבר ללואיס הרננדס, אנדרה ז'ראלדש, אנריק סבוריט, אלכסנדר פשיץ' וניק בלקמן שלא נמצאים בארץ, הסגל חסר גם את אבי ריקן שסיים את העונה והפצועים שמנסים להתאושש אייל גוסלה, מתן חוזז ומאור קנדיל.

גולסה נפצע כזכור במשחק העונה לפני שמונה ימים והוא לא יהיה כשיר למשחק הגביע אם זה יתקיים ביום חמישי. בתחילה קיוו במועדון שדחיית המשחק מיום רביעי שעבר תאפשר לגולסה להתאושש מהפגיעה בברך במשחק מול הירוקים, אבל הקשר עוד רחוק מחזרה לפעילות מלאה ואם תהיה החלטה לשחק השבוע, הוא לא יהיה בסגל. גם מאור קנדיל עדיין רחוק מסיום הפציעה שלו והיעדרותו משמעותית שכן ז'ראלדש עזב את הארץ.

מי שיקבל את חולצת ההרכב במצב העניינים הנוכחי הוא איתי שכטר. שני החלוצים ששיחקו באחרונה לפניו, פשיץ' ובלקמן, לא נמצאים כאן ואם תורה ההתאחדות לקיים את משחק הגביע, לחלוץ הוותיק תהיה משימה מרכזית בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully