וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד הלוהטת הבטיחה מקום בליגת האלופות, גם וולפסבורג

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 0:08

זה קרה בזכות ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 1:3 על מיינץ. סאנצ'ו הנפלא בישל לגריירו (23) ולרויס (42), גם בראנדט כבש (80). לייפציג חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול וולפסבורג, שהבטיחה טופ 4

תקציר: בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:3/ספורט1

המחזור ה-33 בבונדסליגה מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון ניצחה בורוסיה דורטמונד 1:3 את מיינץ והבטיחה את מקומה בטופ 4, לאחר מכן נפרדו ר.ב. לייפציג ו-וולפסבורג ב-2:2.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
על הסוס. דורטמונד חוגגת/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:3

המומנטום הנהדר של דורטמונד נמשך עם ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות, שהבטיח לה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. מחזיקת הגביע הטריה לא ירדה לקרקע גם אחרי ה-1:4 הגדול על ר.ב. לייפציג לפני שלושה ימים, ודאגה שמחזור הסיום מול באייר לברקוזן יהיה עבורה קרב על המקום השלישי, ותו לא. ג'יידון סאנצ'ו הנפלא מצא את רפאל גריירו בדקה ה-23, ובדקה ה-42 סיפק את הבישול ה-20 שלו העונה בכל המסגרות, הפעם למרקו רויס. יוליאן בראנדט כבש את השלישי (80), רובין קייסון רק צימק בפנדל (90).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. רויטרס
סוג של התאוששות. לייפציג חוגגת/רויטרס

צפו בתקציר: ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 2:2

תקציר: ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 2:2/ספורט1

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 2:2

לאחר ההפסד הכואב בגמר הגביע הגרמני לבורוסיה דורטמונד, מצאה עצמה קבוצתו של יוליאן נאגלסמן בפיגור 2:0 עם הירידה לחדרי ההלבשה. מדובר, אמנם, במשחק חסר חשיבות עבור הקבוצה שכבר הבטיחה את הסגנות, ובכל זאת, לייפציג ידעה למחוק את הצמד של מקס פיליפ (12, 45) עם שערים של ג'סטין קלייברט (51) ומרסל זאביצר (78). וולפסבורג אמנם ירדה למקום הרביעי, אך הבטיחה כי תסיים את העונה הזו עם כרטיס לליגת האלופות - בין אם תסיים בשבוע הבא במקום הרביעי, או שתצליח לשוב למקום השלישי על חשבון דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully