וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס גדול": רקטה נחתה ליד בתיהם של שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן והסוכן עידן בן אבו

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 19:47

"הסתכלתי על אשתי והילדים ואמרתי: 'הלך הבית'. יצאתי מהממ"ד כעבור כמה דקות וריח שרוף היה באוויר", אמר הסוכן, "למזלנו, כל מה שמצאנו היו זכוכיות שבורות ונזקים בחצר כתוצאה מטיל שנפל 30 מטר מהבית". כהן: "חשבתי שזה נפל בבית שלי"

נפילת טיל ליד ביתו של שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן/מתוך האינסטגרם של גיל כהן

מטח הטילים שנחת על אשדוד בשעה 16.00, היה קרוב מאוד לבתיהם של שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן וסוכן השחקנים עידן בן אבו. "שמעו את האזעקה, רצנו לממ"ד, יש לנו ממ"ד במרתף", סיפר השחקן. "אחרי ארבעה יירוטים שמענו בום ממש חזק, חשבתי שזה נפל בבית שלי. אחרי 5-10 דקות יצאנו אני ואבא שלי החוצה, ראינו שריפה שני בתים לידי. זה נפל בשטח פתוח, במזל גדול לא היו נפגעים, רק רכוש נפגע. נקווה שנעבור את המצב הזה בשלום".

"הייתי בדיוק בשיחה עם כמה סוכנים בחו"ל כשנשמעה האזעקה", סיפר בן אבו. "השמעתי להם את האזעקה כדי שיבינו עם איזו מציאות אנחנו חיים ואז נשמע פיצוץ שמעולם לא שמעתי באשדוד. הסתכלתי על אשתי והילדים ואמרתי: 'הלך הבית'. יצאתי מהממ"ד כעבור כמה דקות וריח שרוף היה באוויר".

שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן והסוכן עידן בן אבו. יח"צ,
נס. גיל כהן ועידן בן אבו/יח"צ

"הייתי משוכנע שהסלון נפגע קשות אבל למזלנו, כל מה שמצאנו היו זכוכיות שבורות ונזקים בחצר כתוצאה מטיל שנפל 30 מטר מהבית", הוסיף הסוכן. "בכל האזור שאני גר בדרום אשדוד אין כמעט שטח פנוי לבנייה ובדרך נס הרקטה נחתה בשטח היחיד שעליו לא נבנה בית. ממש ביני לבין גיל כהן. היה לנו ללא ספק נס גדול".

  • עוד באותו נושא:
  • גיל כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully