וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'וליאן בויד צפוי לחתום עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 13:33

שחקן הפנים (31, 2.01) שסיים את העונה באליצור קרית אתא צפוי לחזק את הסגל של יונתן אלון בעקבות עזיבת ארבעה זרים לארצות הברית. קרע בעברו ארבעה פעמים את הרצועה הצולבת בברכו

ג'וליאן בויד שחקן אליצור קרית אתא. מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
יגיע כסותם חורים? ג'וליאן בויד (מימין)/אתר רשמי, מנהלת הליגה הלאומית

הפועל ירושלים צפויה להחתים את שחקן הפנים האמריקאי ג'וליאן בויד שסיים השבוע את העונה עם אליצור קרית אתא מהליגה הלאומית. בויד היה אמור לעזוב את ישראל במהלך הלילה (בין שבת לראשון) אך בעקבות פנייה של ירושלים בחר להישאר וצפוי לחזק את הקבוצה של יונתן אלון עד לסיום העונה.

כזכור, לא פחות מארבעה זרים החליטו לעזוב את הפועל ירושלים לארצות הברית, כששלושה מהם עזבו את ישראל כבר אתמול - מלקולם היל, טיישון תומאס וסטנטון קיד. ריי מקאלום גם יעזוב את ישראל ובסגל של האדומים ישארו רק כריס קרמר וסולימן בריימו.

בויד (31, 2.01) מחזיק בסיפור חיים מדהים. הוא היה שחקן מכללות מצטיין במדי אוניברסיטת LIU ברוקלין, אלא שבשנתו האחרונה במכללות נפצע כשקרע את הרצועה הצולבת, כשקודם לכן סבל מבעיות לב. הוא קיבל הזדמנות נוספת לחזור לשחק לשנה שישית, אך קרע פעם נוספת את הרצועה הצולבת, וכשניסה לחזור בפעם השלישית שוב נפצע.

בויד ישב בחוץ במשך שנתיים לפני שחזר לשחק בקנדה, וקרע את הרצועה הצולבת בברכו בפעם הרביעית. בקיץ 2018 חתם בליגה האיסלנדית והיה לשחק הזר של העונה ואך זכה באליפות. בעונה שעברה שיחק בליגה הדרום אסיאתי במדי מקאו והקיץ הגיע לקרית אתא ורשם 17.7 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully