וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל ניצח את נובאק דג'וקוביץ' וזכה בטורניר רומא

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 13:24

ממש כמו בגמר הרולאן גארוס האחרון, השור ממאיורקה היה גדול על יריבו. הסרבי חזר במערכה השנייה, אך הפסיד בסופו של דבר 7:5, 1:6, 6:3. צפו ב-0:6, 0:6 של שביונטק על פלישקובה בגמר הנשים

תקציר: רפאל נדאל - נובאק דג'וקוביץ' 5:7, 6:1, 3:6/ספורט1
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
איזה ווינר. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל הוכיח הערב (ראשון) בפעם המי יודע כמה שכוחו עוד במותניו, כשניצח את נובאק דג'וקוביץ' 5:7, 6:1, 3:6 בגמר טורניר רומא, אחרי שעתיים ו-46 דקות של משחק. ממש כמו ברולאן גארוס האחרון, כך גם בטורניר החימר הזה היה השור ממאיורקה גדול על המדורג ראשון בעולם ועלה למאזן של 2:5 מול נולה בגמרים ברומא. המאזן הכולל, אגב, עומד על 28:29 לטובת הסרבי.

הסרבי השיג שבירה ראשונה במשחקון השני ועלה ל-0:2 מהיר, אך השור ממאיורקה מיד שבר בחזרה. שני השחקנים הציגו טניס מצוין ואז, במשחקון ה-11, השיג נדאל שבירה יקרה, עלה ל-5:6 וסגר את המערכה הראשונה עם 5:7. דג'וקוביץ', שנראה עצבני לקראת סיום הסט הראשון, התאושש במהרה, שבר פעם נוספת וברח ל-1:4. המומנטום נמשך, כשהסרבי ניצח משחקון חמישי ברציפות וסגר את המערכה השנייה עם 1:6 מוחץ.

אלא ששם המומנטום נעצר. נדאל השתלט מחדש על המשחק ואת השבירה המיוחלת והמכרעת השיג במשחקון השישי, עם טניס פשוט אדיר, דג'וקוביץ' לא מצא תשובות והסט האחרון הסתיים ב-3:6 לשור ממאיורקה, שזכה בתואר בפעם העשירית בקריירה. איזה שחקן מופלא.

הטניסאית הפולנייה איגה שביונטק. רויטרס
הצגה. שביונטק עם התואר/רויטרס

צפו בתקציר של גמר הנשים

גמר רומא: איגה שביונטק - קרולינה פלישקובה 0:6, 0:6/ספורט

* אצל הנשים נרשם נוקאאוט מדהים של איגה שביונטק, שדרסה את קרולינה פלישקובה עם 0:6, 0:6 מהדהד תוך 45 דקות בלבד, זכתה בתואר מאסטרס ראשון בקריירה והבטיחה כניסה לטופ 10 העולמי בדירוג הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully