וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אבו חנא חתם בלגיה ורשה, בישול לקינדה בארה"ב, צמד מרגש לתומד חמד באוסטרליה

שחקן ההגנה סגר לשלוש שנים באלופת פולין, הקשר סייע ל-0:3 של קנזס סיטי על ואנקובר, החלוץ כבש שער שוויון (88) דרמטי ב-2:2 וחגג עם כיפה, תפילה ודגל ישראל. 90 דקות לדסה בהפסד ויטסה 3:1 לאייאקס, 65 דקות ליונס מלדה ב-0:4 של גנט

תקציר: ויסטה - אייאקס 3:1/ספורט1

יום מרגש עבר על תומר חמד בליגה האוסטרלית. החלוץ הישראלי הציל את קבוצתו וולינגטון פיניקס מהפסד מול מלבורן סיטי החזקה כשכבש צמד, כולל שער שוויון בדקה ה-88 ב-2:2 הדרמטי. חמד קבע יתרון מפתיע מאוד בפנדל בדקה ה-37. המארחת השוותה והפכה משער של מלקארן בדקה ה-81, אבל אז הגיע הרגע של חמד.

החלוץ הישראלי כבש את השוויון בדקה ה-88 ובצל המצב הבטחוני הקשה בישראל והביקורת שהמדינה שלו סופגת, חמד שלף כיפה, נשא תפילה ולאחר מכן חגג עם דגל ישראל ממול היציע. אחרי פתיחת עונה רעה שבה הייתה בתחתית, וולינגטון טיפסה עד למקום השמיני כשתומר חמד ממוקם במקום התשיעי מבחינת טבל כובשי הליגה עם שבעה כיבושים.

תומר חמד וולינגטון פיניקס. מתוך טוויטר, אתר רשמי
חגיגה מרגשת. תומר חמד/אתר רשמי, מתוך טוויטר

* שחקן נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא חתם רשמית לשלוש שנים בלגיה ורשה. שחקן ההגנה סיים את דרכו בזוריה האוקראינית, ויקווה להמשיך בגרף השיפור גם באלופה הפולנית.

* גדי קינדה פתח בהרכב קנזס סיטי, שהביסה 0:3 את ואנקובר ב-MLS. הקשר הישראלי בישל את השער השני במשחק בדקה ה-58 והוחלף בדקה ה-67, לאחר שספג כרטיס צהוב בדקה ה-36.

* בצל השמועות על מעבר אפשרי לבטיס בעונה הבאה, אלי דסה השלים 90 דקות, ויטסה שלו הפסידה 3:1 לאייאקס במחזור הסיום של העונה בהולנד.

* יונס מלדה פתח בפעם השנייה ברציפות בהרכב גנט, שהביסה 0:4 את אוסטנד. החלוץ הצעיר הוחלף בדקה ה-65.

* עדן שמיר עלה מהספסל של סטנדרד ליאז' בדקה ה-46, קבוצתו הפסידה 3:1 למכלן בפלייאוף על השגת הכרטיס לליגה האירופית בבלגיה.

* דיא סבע ואל-נאסר הפסידו 2:1 לשבאב אל-אהלי דובאי בגמר גביע הנשיאים באיחוד האמירויות. החלוץ פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully