וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל בוחנת את קיום המשחק מול מונטנגרו בפורטוגל

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 10:26

אם המצב בארץ לא יירגע ובמונטנגרו יחששו להגיע למשחק בחיפה, עשוי משחק הידידות לעבור לליסבון שם תשחק הנבחרת מול פורטוגל ב-9 ביוני. הליגיונרים צפויים להתאמן בשפיים משבוע הבא

נטע לביא שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ישחקו גם מול מונטנגרו בפורטוגל? שחקני הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

משחקה של נבחרת ישראל מול מונטנגרו עשוי להיערך בפורטוגל במסגרת מחנה אימונים שעשויה הנבחרת לקיים במדינה בה היא תתארח למשחק ידידות ב-9 ביוני. כזכור, לנבחרת ישראל נקבעו שני משחקי ידידות מול מונטנגרו ל-5 ביוני בחיפה ומול פורטוגל ל-9 ביוני בליסבון. בשל המצב הביטחוני, ההתאחדות של מונטנגרו כבר פנתה להתאחדות בישראל וביקשה לדעת מה עומד להיות עם המשחק.

בהתאחדות לכדורגל הסבירו תחילה שהמשחק המתוכנן מול מונטגרו ייערך בעוד 20 ימים כך שהכל יכול להשתנות ולהיגמר מול החמאס. כמו כן הסבירו שהמשחק מתוכנן לחיפה ושם אין שום הגבלות. יחד עם זה וכדי לא לגרום לכך שמונטנגרו תבטל את המשחק בצורה חד צדדית, נבחנת האפשרות לשחק מולם בפורטוגל מכיוון שגם כך הנבחרת יוצאת לליסבון למשחק מול הנבחרת הפורטוגלית ב-9 ביוני. במצב כזה תמריא נבחרת ישראל לשבוע של אימונים ומשחקים בפורטוגל. אפשרות נוספת היא פשוט לקיים את המשחק במונטנגרו במקום בישראל.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
לא מתכוון לחזור לאוסטריה בגלל המצב. וילי רוטנשטיינר/ברני ארדוב

המאמן וילי רוטנשטיינר, שצריך להתמודד עם סיטואציה חדשה בישראל, מתפקד בינתיים כרגיל מביתו שבהרצליה ולמרות לחצים מהבית באוסטריה, הוא לא מתכוון לטוס לוינה. רוטנשטיינר רואה חשיבות רבה בצמד משחקי הידידות וכבר תיכנן לו"ז של אימונים לשחקנים הליגיונרים שמסיימים את הליגות שלהם באירופה השבוע.

החל מהשבוע הבא מתוכננים אימונים לשחקני הנבחרת הליגיונרים בשפיים עם מאמן הכושר ערן שדו כאשר רוטנשטיינר גם ייתן שם את התכנים שלו ולכן חשוב למאמן הלאומי להישאר בארץ ולא לעזוב כעת אפילו שגם הוא חווה בביתו בהרצליה את האזעקות והשהייה במרחב המוגן. רוטנשטיינר שמח לראות שממשלת אוסטריה מזדהה עם ישראל והקנצלר דיבר בחום על מה שישראל עוברת מול החמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully