וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של הפועל באר שבע יוצאים צפונה. תימשך העבודה בקבוצות

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 9:51

בקבוצה ממשיכים להתאמן בצורה מפוצלת, כאשר הזרים ישהו בבית מלון בנתניה ויתאמנו עם רוני לוי בשפיים. אליניב ברדה יאמן את הישראלים שנשארו בדרום. גורם: "זה הכי נכון לעשות כדי לשמור על שגרה"

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם מיגל ויטור, אור דדיה, סינטאיהו סלליך. דני מרון
יתאמנו בנתניה. ז'וזואה עם ויטור ואקולטסה/דני מרון

הפועל באר שבע תמשיך להתאמן בצורה מפוצלת לאור המצב הבטחוני, אם כי בהנהלת הקבוצה הוחלט להוציא את הזרים צפונה לבית מלון בנתניה ובמקביל הם יתאמנו במתקן האימונים של ההתאחדות לכדורגל בשפיים. עד אתמול התאמנה הקבוצה בשני חלקים, כאשר המאמן רוני לוי המתגורר בנתניה מעביר את האימונים לשישה שחקנים שחיים במרכז ובצפון בבית הנבחרות בשפיים ואילו המנהל המקצועי אליניב ברדה מעביר את האימון לחמישה עשר שחקנים בבית האדום בבאר שבע.

במועדון תיכננו להוציא הבוקר את כל הקבוצה לבית מלון בנתניה ואימון בשפיים, אבל אחרי שאמש נדחה המשחק מול מ.ס. אשדוד ממחר ליום חמישי, הוחלט שהשחקנים הישראלים המתגוררים בבאר שבע יישארו בעיר וימשיכו להתאמן עם ברדה בבית האדום ואילו הזרים ייצאו צפונה ויישהו בבית מלון בנתניה כאשר הם מצטרפים לששת השחקנים שכאמור התאמנו עד כה עם רוני לוי בשפיים.

"נכון שזה בשתי קבוצות, אבל זה הכי נכון לעשות כדי לשמור על שגרה כלשהי ועל מוכנות לקראת חזרת המשחקים בעזרת השם ביום חמישי", אמרו הבוקר במועדון. כזכור הפועל באר שבע עדיין נאבקת על כרטיס לקונפרנס ליג והמשחק המתוכנן מול מ.ס. אשדוד הוא קריטי עבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully