וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צוחק עלינו מלמעלה": קובי בריאנט נכנס להיכל התהילה בטקס מרגש

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 8:09

קצת פחות משנה וחצי אחרי מותו הטראגי, הכוכב האגדי קיבל את הכבוד בטקס מרגש. אלמנתו ונסה קיבלה את הכבוד לצד מייקל ג'ורדן: "לעולם לא יהיה כמו מישהו כמו קובי". גם טים דאנקן וקווין גארנט נכנסו להיכל התהילה

ונסה בריאנט לצד מייקל ג'ורדן. רויטרס
מרגש. ונסה וקובי/רויטרס

קצת פחות משנה וחצי אחרי מותו הטראגי בתאונת המסוק, קובי בריאנט נכנס הלילה (בין שבת לראשון) להיכל התהילה של ה-NBA בטקס מרגש במיוחד. מי שעלו כדי לקבל את הכבוד הזה בשם קובי היו אלמנתו ונסה לצד מייקל ג'ורדן שליווה אותה. "תמיד נמנעתי מלשבח את בעלי בפומבי משום שהרגשתי שהוא קיבל מספיק שבחים מהמעריצים שלו ומישהו היה צריך להחזיר אותו למציאות", אמרה ונסה, "עכשיו, אני בטוחה שהוא צוחק מגן עדן משום שאני עומדת לעשות את זה ולשבח אותו על ההישגים שלו בפומבי".

טים דאנקן ונסה בריאנט. רויטרס
ונסה לצד טים דאנקן/רויטרס

"לעולם לא יהיה מישהו כמו קובי. הוא היה גדול מהחיים וצנוע", המשיכה ונסה, ששיבחה גם את מייקל שהיה לצידה ואמרה: "היה השחקן החביב עליי. אחת הסיבות שקובי שיחק עם פציעות הייתה מאחד שהוא ראה את השחקן הנערץ עליו משחק עם אף מדמם כשהיה ילד".

עוד לפני הטקס המרגש עם ונסה ומייקל ג'ורדן, עלו כדי לקבל את הכבוד שני אגדות עבר נוספים: קווין גארנט וטים דאנקן - לדעת רבים הפאוור פורוורד הגדול בכל הזמנים. "אין שלושה שחקנים גדולים יותר ששיחקו באותו זמן כמוהו", אמר עליהם לברון ג'יימס.

"אמרתי להם שאני רוצה לעלות ראשון לקבל את הכבוד", אמר טים דאנקן בטקס, מי שנכנס 15 פעמים לאולסטאר וזכה בתואר שחקן ההגנה של הליגה 12 פעמים. "שיחקתי את המשחק חזק", הוסיף קווין גארנט, "שיחקתי עם תשוקה. אני מודה לטים שלקח אותי לרמה אחרת, לטימי ולראשיד" (וואלאס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully