וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: בשיקטאש זכתה באליפות אחרי מחזור סיום דרמטי

גלאטסראיי רשמה ניצחון שישי ברציפות, אבל הנשרים השחורים השיגו 1:2 על גוזטפה וזכו בתואר בפעם ה-16, עם מספר נקודות זהה ועל חודו של שער

שחקני בשיקטאש חוגגים. רויטרס
זה היה קשה. שחקני בשיקטאש/רויטרס

בשיקטאש זכתה הערב (שבת) באליפות טורקיה ה-16 בתולדותיה והראשונה מאז 2017, אחרי מחזור סיום דרמטי שבמהלכו גלאטסראיי בילתה בפסגה. בסופו של דבר הנשרים השחורים ניצחו 1:2 בחוץ את גוזטפה הודות לפנדל של ראשיד גזל בדקה ה-69, וסיימו לפני גלאטסראיי רק בזכות שער אחד יותר בהפרש השערים. שובר השוויון הראשון הוא המאזן בין הקבוצות, והוא זהה (0:2 לבשיקטאש, 1:3 לגלאטסראיי בסיבוב השני), אבל הפרש השערים של האלופה החדשה הוא 45+ ויריבתה עם 44+.

לפני המפגש בין שתי המוליכות בשבת שעברה, גלאטסראיי עוד פיגרה בשש נקודות אחרי בשיקטאש, אלא שאז היא ניצחה אותה 1:3, ניצלה עוד הפסד ביתי מפתיע שלה והערב ביצעה מהפך והשיגה ניצחון שישי רצוף - 1:3 על ייני מלטיאספור - אבל זה הספיק רק לשוויון נקודות ואובדן אליפות כואב. גלא לפחות תהיה במוקדמות ליגת האלופות.

בשיקטאש גם תוכל להשלים דאבל ראשון מאז 2008/09, אם תנצח בגמר הגביע ביום שלישי את אנטליאספור. אם בשיקטאש תפסיד בגמר, פנרבחצ'ה שסיימה שלישית לאחר שנוצחה 1:0 בידי קייסריספור, תשחק רק בקונפרנס ליג ולא בליגה האירופית.

פדרו גונסאלבש שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
המאזן של ספורטינג התקלקל. פדרו גונסאלבש/רויטרס

פורטוגל: ספורטינג כבר לא בלתי מנוצחת

אחרי שחגגה אליפות ראשונה מאז 2002, ספורטינג קיוותה גם להשלים עונה ללא הפסד לראשונה בתולדותיה, אבל הפסידה 4:3 בדרבי של ליסבון לבנפיקה, מחזור אחד לתום העונה. האריס ספרוביץ' (12), פיצי (29) ולוקאס וריסימו (37) העניקו למארחת 0:3 מוחץ, פדרו גונסאלבש צימק (45) וספרוביץ' הגיב עם השני שלו בפנדל (48). נונו סנטוס (62) ופנדל של גונסאלבש (77) מנעו תבוסה. בנפיקה תוכל להיאבק על המקום השני והכרטיס לשלב הבתים במחזור הסיום, רק אם פורטו לא תנצח מאוחר יותר את ריו אבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully