וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון, פירלו מתוסכל: "חבל שלא השקענו כך במשך כל העונה"

מאמן הגברת הזקנה הביע את אכזבתו מהעונה החולפת. איש המשחק קואדרדו הצטנע: "ניצחנו כקבוצה, הקרבנו המון". וגם: רומלו לוקאקו נכנס לרשימה מכובדת באינטר. התגובות והמספרים

שחקן יובנטוס ג'ורג'יו קייליני. רויטרס
יובנטוס עדיין בחיים בכל הנוגע למאבק על מקום בצ'מפיונס. קייליני/רויטרס

שאגות השמחה מצד שחקני ואנשי יובנטוס הרעידו את את אצטדיון האליאנץ בטורינו לאחר שהגברת הזקנה ניצחה הערב (שבת) 2:3 את אינטר בתום קרב מרתק. השחקנים של אנדראה פירלו ידעו שרק ניצחון ישאיר אותם במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, ועל אף שאיבדו פעמיים יתרון, ולמרות שנותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-55, הצליחו שחקני המארחת להשיג את הניצחון. חואן קואדרדו היה ללא ספק האיש של יובנטוס, כשכבש שער בבעיטה אדירה, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כדי לקבוע 1:2, ובדקה ה-88 סחט פנדל ושלח אותו פנימה.

הקולומביאני הפך לשחקן יובנטוס הראשון שכובש צמד בדרבי ד'איטליה מול הנראזורי מזה 21 שנה, כשהאחרון שעשה זאת במדי הגברת הזקנה מול אינטר היה דרקו קובאצ'יץ'. נתון מעניין נוסף בנוגע למשחקים בין השתיים, הוא שנראה שיובנטוס טובה יותר מול אינטר דווקא כשהיא בחיסרון מספרי. בחמשת משחקי הבית הקודמים בהם נותרה האלופה היוצאת בעשרה שחקנים מול הקבוצה של אנטוניו קונטה, היא ניצחה בארבעה וסיימה את המשחק הנוסף בתיקו.

שחקן יובנטוס חואן קואדרדו. רויטרס
הראשון שכובש צמד במדי יובנטוס בדרבי ד'איטליה מזה 21 שנה. קואדרדו/רויטרס

המספרים

* חואן קואדרדו הוא השחקן הראשון של יובנטוס שכובש צמד מול אינטר מאז עשה זאת דרקו קובאצ'יץ' בשנת 2000.

* יובנטוס לא הפסידה בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה מול אינטר בהם הורחק לה שחקן (ארבעה ניצחונות ותיקו אחד).

* רומלו לוקאקו הוא השחקן הרביעי בתולדות אינטר שמבקיע 23 שערים ומעלה במשך שתי עונות ברציפות עבור אינטר. לפניו עשו זאת מאורו איקרדי, סטפנו ניירס וג'יזפה מיאצה.

* סמיר הנדנוביץ' ערך את הופעתו ה-328 בסריה A במדי אינטר, ובכך השווה את שיא ההופעות לשוער בנראזורי, אותו הוא חולק בצוותא עם וולטר זנגה.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו עם אשרף חכימי. רויטרס
נכנס להיסטוריה של אינטר.לוקאקו/רויטרס

איש המשחק חואן קואדרדו שיתף על התחושות לפני שבעט את הפנדל המכריע: "לא בעטתי פנדל הרבה זמן, הרגשתי את האמון מצד החברים מאחר שכריסטיאנו לא על המגרש (הפורטוגלי הוחלף קודם לכן), החלטתי לקחת את הבעיטה בעצמי".

על המשחק עצמו אמר הקולומביאני: "זה היה משחק קשה מאוד מול קבוצה נהדרת, כשאנחנו היינו בעשרה שחקנים. הקרבנו המון וניצחנו את המשחק כקבוצה". על היריבות למאבק על המקום בליגת האלופות שישחקו מחר: "לא חשבנו על זה בכלל היום. עכשיו, אחרי הניצחון, נמתין לראות מה יקרה מחר".

כריסטיאנו רונאלדו כאמור הוחלף במהלך המחצית השנייה, ולמרות שלא נראה עצבני יתר על המידה ירד לחדר ההלבשה במקום לספסל עם שאר חבריו. מאמן יובנטוס אנדראה פירלו התייחס לכך "זו הייתה הפעם הראשונה שהוא היה מרוצה כשהוחלף. היינו בחיסרון מספרי, והוא רדף אחרי צללים. הוא חייך ושמח עם שאר חבריו בחדר ההלבשה".

על העונה שעברה על יובנטוס: "חבל שלא השקענו במשך כל העונה כמו שהשקענו במשחק הזה. אם אכן היינו עושים זאת, לא היינו מגיעים למצב שאנחנו נלחמים על מקום ברביעייה הראשונה בליגה. עשינו יותר מידי טעויות במשחקים שנראו קלים על הנייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully