וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיאקיסטית פסקל ברקוביץ' השיגה את הכרטיס לטוקיו

המקום השביעי בתחרות ההזדמנות האחרונה בהונגריה העניק לברקוביץ' את הכרטיס למשחקים הפראלימפיים בפעם הרביעית: "רוצה להביא קצת חדשות טובות הביתה. מגיע לנו"

פסקל ברקוביץ', המשחקים הפראלימפיים ריו. קרן איזיקסון,
תהיה גם בטוקיו. פסקל ברקוביץ' בריו/קרן איזיקסון

הקיאקיסטית פסקל ברקוביץ', חברת בית הלוחם תל אביב, סיימה הבוקר (שבת) במקום השביעי בתחרות ההזדמנות האחרונה שנערכה בהונגריה והשיגה את הכרטיס למשחקים הפראלימפיים בטוקיו. זו תהיה הפעם הרביעית שהיא משתתפת במשחקים, אחרי שעשתה את זה בבייג'ינג, לונדון וריו.

ברקוביץ' סיימה את המקצה ל-200 מטרים בזמן של 1:03.25 דקות והקדימה את טליה אילת הצעירה שסיימה במקום השמיני, ארבע עשיריות השנייה אחריה, ותצטרך לנסות שוב לקראת משחקי פריז 2024. פסקל וטליה מתאמנות במרכז דניאל לחתירה בתל אביב עם המאמן ויטלי דרוזד.

לאחר התחרות אמרה ברקוביץ': "אני ממש שמחה שקיבלתי היום את הקריטריון לטוקיו. זו הייתה תחרות קשה ואני עבדתי מאוד קשה בשביל להשיג את זה. אני גאה לייצג את ישראל בכבוד ורוצה להביא קצת חדשות טובות הביתה. מגיע לנו".

כשהייתה בת 17 החליקה פסקל, ילידת צרפת, ביום שלג מתחת לגלגלי רכבת נוסעת שקטעה את שתי רגליה. לאחר השיקום, עלתה לארץ, התנדבה לצה"ל והקימה משפחה. פסקל מרבה להרצות בפני קהלים שונים ולהוות השראה עבור רבים. בשנת 2014 השיאה משואה בערב יום העצמאות.

היא מצטרפת ל-24 ספורטאים פראלימפיים שכבר הבטיחו את מקומם בטוקיו: 8 שחיינים, 2 קלעים, 7 נבחרת בנות הכדורשער, 7 חותרים ושחקן בוצ'יה אחד. המשחקים יפתחו ב-24 באוגוסט 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully