וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 0:0 לליל, פ.ס.ז' ניצחה והפער בין השתיים עומד על נקודה

האליפות תוכרע במחזור האחרון אחרי שהאדומים לא הצליחו לנצח בבית את סנט אטיין ופ.ס.ז' ניצחה 0:4. ניצחונות לליון ומונאקו

לואיז אראוחו שחקן ליל מול ווהבי חאזרי שחקן סנט אטיין. Michel Springler, AP
אראוחו וליל אכזבו ועכשיו חייבים לנצח את אנז'ה במחזור הסיום/AP, Michel Springler

המחזור ה-37 ולפני האחרון בליגה הצרפתית נערך הערב (ראשון) במלואו עם עשרת המשחקים. ליל אכזבה עם 0:0 ביתי מול סנט אטיין, בעוד פריז סן ז'רמן הביסה בקלות 0:4 את ריימס בבית וצימקה את הפער לנקודה לפני מחזור הסיום. מונאקו גברה 1:2 בבית על ראן ונותרה שלישית, ליון גם עשתה את שלה ונשארה דבוקה אל מונאקו עם 2:5 על נים.

זקי צ'ליק שחקן ליל. רויטרס
צ'ליק מאוכזב/רויטרס

ליל - סנט אטיין 0:0

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה הגיעה אל המחזור כשהיא יודעת שניצחון שלה בצירוף תיקו של פריז סן ז'רמן (או כמובן הפסד שלה) יעניקו לה את האליפות הראשונה מאז 2010/11 כבר הערב. אבל ליל לא הצליחה אפילו לעשות את העבודה שלה ולנצח בבית את סנט אטיין, כך שהיא תהיה חייבת לנצח במחזור הסיום את אנז'ה בחוץ כדי לזכות באליפות. כל תוצאה אחרת בשילוב ניצחון של פריז סן ז'רמן תשלח את התואר אל הבירה.

עוד בוואלה!

דיווח: קיליאן אמבפה קרוב מאוד לסיכום כל תנאיו בריאל מדריד

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
יגיעו אל מחזור הסיום כשהם מקווים שליל לא תנצח באנז'ה. ניימאר ואמבפה/רויטרס

פריז סן ז'רמן - ריימס 0:4

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו לא מוותר בקלות והצליחה לצמק את הפער בפסגה בחזרה לנקודה אחת בגלל התיקו הביתי של ליל. ביום רביעי תשחק פריז סן ז'רמן מול מונאקו בגמר הגביע ובראשון הבא תוכל להשלים דאבל אם תנצח את ברסט בחוץ וליל לא תנצח באנז'ה. פ.ס.ז' תוכל לזכות באליפות גם אם תסיים בתיקו וליל תפסיד כיוון שיחס השערים שלה טוב בהרבה מזה של המוליכה.

יוניס עבדלחמיד הפקיר את חבריו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-11 אחרי שספג כרטיס אדום ישיר בעקבות נגיעת יד ברחבה. ניימאר דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 פריזאי בדקה ה-13. כעבור 11 דקות קיליאן אמבפה כבש את השני אחרי בישול ענק של ניימאר עם העקב וקבע 0:2. מרקיניוס הוסיף עוד אחד בנגיחה אחרי הגבהה של ניימאר בדקה ה-68 וזה 0:3. מואיז קן הוסיף עוד אחד די יפה תוך כדי סיבוב עם רגל שמאל וקבע 0:4 בדקה ה-90.

שחקני מונאקו. רויטרס
שחקני מונאקו חוגגים שלוש נקודות ואת ההישארות במקום השלישי/רויטרס

מונאקו - ראן 1:2

זה לא הלך הכי קל בעולם מבחינת הקבוצה של ניקו קובאץ', אבל שלושה ימים לפני גמר הגביע היא השיגה ניצחון ליגה, שהשאיר אותה במקום השלישי עם 77 נקודות ואפילו סיכוי תאורטי וקלוש לחלוטין לזכות באליפות. המטרה הריאלית באמת היא לסיים במקום השלישי, בו מונאקו נמצאת עכשיו, ולהשיג את הכרטיס אל מוקדמות ליגת האלופות. וויסאם בן ידר (16) ואלכסנדר גולובין (29) כבשו עבור המארחת, בנז'מן בוריגו צימק בדקה ה-69 ודמיאן דה סילבה הותיר את האורחת בעשרה שחקנים עם אדום ישיר בדקה ה-85.

seperator

נים - ליון 4:2

האורחת השיגה ניצחון שמשאיר לה סיכוי ריאלי לתפוס את המקום השלישי בליגה ואת הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. על הדרך, ליון גם הורידה סופית את נים אל ליגת המשנה. מוסא קונה סידר למארחת יתרון מפתיע בדקה החמישית, אבל לוקא פקאטה איזן אחרי שלוש דקות בלבד, ממפיס דפאי (20) ופקאטה בעצמו (24) השלימו מהפך מהיר. חוסם עוואר גם כבש וקבע 1:4 בדקה ה-55. קונה עוד צימק ל-4:2, אבל בדקה ה-88 איסלם סלימאני כבש את החמישי של ליון וסגר סופית את הסיפור.

משחקים נוספים

בורדו - לאנס 0:3
לבורדו: ז'ו הוואנג (32, פנדל), יוסוף סבאלי (90), מהדי זרקאן (92)

דיז'ון - נאנט 4:0
לנאנט: קאליפה קוליבאלי (6), רנדאל קולו (32 ו-92), לודוביק בלאס (91)

לוריין - מץ 1:2
ללוריין: יואן וויסה (31), ז'רום הרגו (74), למץ: בובקאר טראורה (72)

מארסיי - אנז'ה 2:3
למארסיי: ארקדיוש מיליק (9, 48 ו-95 בפנדל), לאנז'ה: מתיאס פריירה (57), רומן תומא (85)

מונפלייה - ברסט 0:0
למונפלייה: פלורן מולה (הורחק, 39)

ניס - שטרסבורג 2:0
לשטרסבורג: לודוביק אז'ורקה (2 ו-66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully