וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן מעדה בביתה מול קליארי, נאפולי ניצחה את פיורנטינה

הרוסונרי נפרדו ב-0:0 מהיריבה ועדיין טרם הבטיחו את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. נאפולי השיגה 0:2 בפרינצה ועקפה את יובנטוס, שנדחקה למקום החמישי

שחקן מילאן סמו קסטייחו. AP
מילאן מעדה מול קליארי. קסטייחו מאוכזב/AP

המחזור ה-37 והלפני אחרון בסריה A נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד כמובן המאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר נאפולי ניצחה את פיורנטינה, ועקפה את יובנטוס, שנדחקה שוב למקום החמישי. מילאן שבה למקום השלישי, אך עדיין לא הבטיחה את מקומה ברביעייה הראשונה לאחר 0:0 ביתי מול קליארי. בתחתית, בנבנטו לא הצליחה לנצח את קרוטונה וירדה לסריה B.

seperator

פיורנטינה - נאפולי 2:0

אחרי שיובנטוס גירדה ניצחון עם הרבה מזל על אינטר ועקפה אותה בדרך למקום הרביעי הנכסף, נאפולי הגיעה למשחק הזה בפירנצה עם המון מה להפסיד ומול יריבה מוכשרת ששיחקה בצורה משוחררת ללא דאגות. המשחק הזה היה שקול לגמרי במחצית הראשונה, כאשר מלבד בעיטה חופשת של איניסינייה למשקוף (32) האורחים לא הצליחו לסכן את השער. אלא שבדקה ה-45 מילנקוביץ' הכשיל בטיפשות את רחמני בלם נאפולי עם תפיסה מיותרת של החולצה ברחבה. לורנצו אינסינייה בעט פנדל רע שנהדף על ידי טראקיאנו, אבל הקשר השתלט על הריבאונד ובעט בשמאל פנימה. בדקה ה-67 אינסינייה בישל לז'לינסקי, שבעיטה שלו הוסטה על ידי שחקן פיורנטינה וחדרה לרשת. נאפולי עלתה למקום השלישי, דחקה את יובנטוס למקום החמישי וניצחון שלה במשחק הביתי מול ורונה במחזור הסיום יבטיח לה את המקום בצ'מפיונס, כנראה על חשבון האלופה ההמומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לורנצו אינסינייה נאפולי. רויטרס
ניצחון חשוב חשוב. נאפולי חוגגת/רויטרס

מילאן - קליארי 0:0

האורחת הבטיחה את הישארותה בסריה A בעונה הבאה עוד טרם החל המשחק, לאור התיקו בין בנבנטו לקרוטונה. על אף זאת, קליארי ממש לא עשה חיים קלים לרוסונרי, שהגיעו עם הרבה ביטחון לאחר שכבשו 12 שערים בשלושל משחקיהם האחרונים בליגה כולל 0:10 במצטבר מול שתי הקבוצות של טורינו. השחקנים של סטפנו פיולי בעטו לא פחות מ-17 פעמים לעברו שערה של קליארי, אך פגעו במסגרת רק ארבע פעמים ויצאו עם נקודה בודדת ממשחק הבית. כעת, יצטרכו הרוסונרי לחכות למחזור הסיום כדי להבטיח סופית את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

משחקים נוספים:

פארמה - ססואולו 3:1
לפארמה: ברונו אלבס (32), לססואולו: מנואל לוקאטלי (25), גרגואר דפרל (62), ג'רמי בוגה (70)

בנבנטו - קרוטונה 1:1
לבנבנטו: ג'אנלוקה לפאדולה (13), לקרוטונה: סימי (93), ולדימיר גולמיץ' (הורחק, 24)

אודינזה - סמפדוריה 1:0
לסמפדוריה: פאביו קוואליירלה (88, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully