וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: נאתכו כבש בנגיחה במדי פרטיזן, מיכה זכה בגביע הקפריסאי

שער 12 לקפטן נבחרת ישראל, ב-0:3 על ווז'דובאץ ולראשונה עם הראש. אנורתוזיס ניצחה את אולימפיאקוס ניקוסיה 1:2 אחרי הארכה בגמר הגביע

גיא מלמד שחקן סט. ג'ונסטון. אתר רשמי סט. ג'ונסטון, אתר רשמי
שבוע הבא - גמר הגביע הסקוטי מול מרציאנו. מלמד/אתר רשמי, אתר רשמי סט. ג'ונסטון

אופיר מרציאנו שב היום (שבת) לפתוח בין הקורות של קבוצתו היברניאן, ושמר על שער נקי במחזור הנעילה של הליגה הסקוטית בדרך ל-0:0 עם סלטיק, שסיימה את העונה במקום השני. הישראלי לא פתח בארבעת משחקיה האחרונים של קבוצתו, אך הפעם שב להרכב - שבוע לפני גמר הגביע מול סנט ג'ונסטון בה משחק גיא מלמד. שחקן נוסף שנמנה על סגל נבחרת ישראל, ניר ביטון, לא נכלל בסגל של סלטיק בעקבות פציעה.

מלמד וסנט ג'ונסטון סיימו גם הם ב-0:0 לפני המפגש עם היברניאן ומרציאנו בגמר הגביע. הישראלי פתח בהרכב המארחת והשלים 57 דקות לפני שהוחלף על ידי גלן מידלטון. היברניאן ואופיר מרציאנו מסיימים את העונה במקום השלישי, בעוד סנט ג'ונסטון של מלמד סיימה חמישית.

* ביברס נאתכו כבש את שער הליגה ה-12 שלו העונה, כשפרטיזן בלגרד ניצחה את ווז'דובאץ 0:3 במחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה הסרבית. קפטן נבחרת ישראל נכנס כמחליף בדקה ה-60 ומצא את הרשת 19 דקות לאחר מכן, בצורה נדירה עם הראש. לנאתכו 15 שערים העונה בכל המסגרות, אבל זה השער הראשון שלו בנגיחה מאז שיצא לאירופה לפני 11 שנה.

* אנורתוזיס פמגוסטה של דור מיכה ואסף צור, זכתה בגביע הקפריסאי אחרי ניצחון 1:2 על אולימפיאקוס ניקוסיה בתום הארכה. מיכה פתח בהרכב, אבל הוחלף בדקה ה-65 במצב של 1:1, ולא היה שותף לדרמה הגדולה בסיום. גיורגי קביליטיה הגאורגי כבש את שער הניצחון בדקה ה-110. צור ישב על הספסל.

צפו בשער של ביברס נאתכו

* דור חוגי בישל בדקה ה-34 לאלכסנדר שמידט, אבל סט. פולטן הפסידה 2:1 לאוסטריה וינה ונותרה במקום האחרון כשנותרו שני משחקים לסיום העונה. ג'וזף גנדה שיחק מחצית כמחליף בהפסדה של אדמירה ואקר 2:0 להארטברג, וקבוצתו מקדימה בחמש נקודות את זו של חוגי.

* אמיר עגייב נותר על הספסל ב-0:1 של אטרומיטוס על וולוס במחזור הסיום בפלייאוף התחתון ביוון, כשגם אצל המפסידה בוריס קליימן קיבל מנוחה הפעם ולא שותף.

* מאוויס צ'יבוטה לא נכלל בסגל של לודוגורץ רזגארד במשחק נגד ארדה במסגרת הליגה הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully