וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר רומא: נדאל עלה לגמר בפעם ה-12, יפגוש את דג'וקוביץ' שניצח פעמיים תוך שבע שעות

הספרדי ינסה לזכות בפעם ה-10 אחרי שגבר בחצי על אופלקה 4:6, 4:6. נולה ביצע קאמבק גדול מול ציציפאס והדיח גם את סונגו המקומי

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
עוד גמר על החימר. רפאל נדאל/רויטרס

רפאל נדאל עלה היום (שבת) לגמר טורניר רומא בפעם ה-12 בקריירה אחרי ניצחון 4:6, 4:6 על ריילי אופלקה האמריקאי. הספרדי הצליח להתמודד עם חבטות ההגשה של יריבו הענק (2.11 מטר), שבר אותו פעם אחת בכל מערכה והתקדם למשחק על התואר. הטניסאי בן ה-34 רוצה לזכות בטורניר רומא בפעם ה-10, אחרי שעשה את זה כבר בשלושה טורנירים אחרים. הוא רחוק רק ניצחון אחד מהשוואת שיאו של נובאק דג'וקוביץ', שזכה ב-36 טורנירי מאסטרס 1,000 ויהיה יריבו מחר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
תמיד ידע להיחלץ מבורות. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' עצמו ניצח היום פעמיים, עם קאמבק מרשים ברבע הגמר ואז ניצחון קשה בחצי הגמר. המדורג ראשון בעולם היה אמש בפיגור 6:4, 2:1 מול סטפנוס ציציפאס כאשר המשחק הופסק בגלל הגשם, אבל ידע לחזור וניצח 6:4, 5:7, 5:7 אחרי קרב שארך 3:18 שעות. לטניסאי היווני (5) היו ארבע אפשרויות שבירה כפולות במערכה השלישית והוא גם הגיש לניצחון עם יתרון שבירה, אבל יריבו הסרבי שבר פעמיים והשיג הכרעה.

בחצי הגמר פגש דג'וקוביץ' את האיטלקי לורנצו סונגו (33) שהשלים גם הוא את משחקו מול אנדריי רובלב (7) וניצח 6:3, 4:6, 3:6. סונגו הפך לאיטלקי הראשון מאז פיליפו וולאנדרי ב-2007 שמעפיל לחצי הגמר בטורניר הביתי, והצליח למתוח את המדורג הבכיר עם מהפך בשובר שוויון במערכה השנייה, אבל גם כאן נולה התעשת, השיג שבירה אחת במערכה השלישית וניצח 3:6, 7:6 (5), 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully