וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן: "מ.ס. אשדוד לא תשחק ביום שני גם אם יורו לה לשחק"

15.5.2021 / 19:02

האיש החזק במועדון הבהיר לוואלה! ספורט: "כשטילים נופלים מסביב לבית שלך ואתה יורד לממ"ד שש פעמים בלילה, הכדורגל אחרון בסדר העדיפויות". הקבוצה תשוב להתאמן בראשון בבוקר באצטדיון רמת גן

ג'קי בן זקן האיש החזק מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
כדורגל זה הדבר האחרון שמעניין מישהו בעיר. ג'קי בן זקן/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד החליטו לא לקחת סיכון וגם הערב (שבת) לא קיימו אימון. הקבוצה למעשה מושבתת מפעילות כבר ארבעה ימים ואתמול בבוקר שלח המאמן רן בן שמעון הודעה לכל השחקנים לפיה לא יתקיימו אימונים גם בשישי וגם בשבת. היחידים שמתאמנים הם השחקנים הזרים שהוצאו למלון בחיפה וכבר שלושה ימים מתאמנים במגרש האימונים בקצף של מכבי חיפה עם מאמן הכושר אהוד בן שושן.

בקבוצה משוכנעים שלא יהיה משחק ביום שני מול הפועל באר שבע וממתינים להודעת מנהלת הליגות, אבל הבוס ג'קי בן זקן הבהיר לוואלה! ספורט: "מ.ס. אשדוד לא תשחק ביום שני גם אם יורו לה לשחק. משחק כדורגל זה הדבר האחרון שמעניין מישהו בעיר או מישהו מהשחקנים שלנו. כשטילים נופלים מסביב לבית שלך ואתה יורד לממ"ד שש פעמים בלילה, הכדורגל הוא בסדר עדיפות אחרון".

ללא קשר להצהרה של בן זקן, מ.ס. אשדוד סיכמה הערב עם ההתאחדות לכדורגל על אימונים באצטדיון רמת גן והיא תשוב להתאמן מחר בבוקר. יש לציין כי מתקן האימונים של ההתאחדות לכדורגל בבית הנבחרות בשפיים מארח את הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב בת ים, וממחר גם הפועל באר שבע תצטרף אל השתיים. במתקן האימונים של מכבי נתניה צפונית לשפיים מתאמנת מכבי תל אביב כבר מספר ימים.

שחקני מ.ס. אשדוד בחימום. מאור אלקסלסי
ארבעה ימים ללא אימונים. שחקני אשדוד/מאור אלקסלסי

"העיר מופגזת בטילים כבר כמה ימים. איך אפשר לשחק ככה כדורגל? למי יש ראש לזה?", אמרו במועדון מוקדם יותר. "עם כל הכבוד לתאריכי סיום העונה ועם כל הכבוד לאופ"א, צריך לדאוג לביטחון ולחיים ורק אחרי זה לכדורגל. מי שצריך לוודא מול אופ"א שהליגה כאן תסתיים אחרי שיהיה שקט ולא תהיה כאן מלחמה, ימצא את הדרך כדי להביא את הליגה לסיומה בזמן שאפשר לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully